Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even schrikken

30-5-2008 11:22:43
Gisteren had ik voor de 2e keer een bericht op het forum gepost.
Toen ik vanmorgen mijn reacties na las op dit bericht moest ik toch even schrikken van sommige mensen hun reacties. Komt dit door de stress dat sommige mensen nogal fel reageren op een bericht. Ik was hier een beetje van aan gedaan want ik dacht dat ik mischien mensen hielp in hun zoek tocht, van de 8 reacties die ik had gekregen waren er maar 3 positief. Ik denk dat sommige mensen er een sport van maken om op andere mensen kritiek te geven.
Ik vond dit echt erg.
Ik vindt het echt spijtig dat ik soms zulke reacties krijg terwijl er andere mensen zijn die je boodevol tips geven en je bijstaan met goed raad.

Alvast bedankt Bruiden...

Kay

Voor mij nog 15 maanden op de kalender :(

Tot Gauw

Kay
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 463

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik30-5-2008 11:44:36

Niks van aantrekken! Ik ben net even naar de reacties van jouw bericht gaan kijken en ik vind inderdaad dat er nogal groffe tussen zitten.
Ik heb die jurk nog niet gezien op de site maar ik vind dat ieder voor zichzelf moet uitmaken wat hij mooit vindt en wat niet. Als je het niet eens bent met een bepaalde mening op dit forum zijn er verschillende manieren om dat duidelijk te maken.
Het zegt meer over de bruidjes die dat schrijven dan over jou hoor.
Elke bruid is verschillend, elke trouw is verschillend en ieder doet waar hij/zij zich goed bij voelt. Dit forum is er om mekaar te helpen, tips te geven... niet om kritiek te spuien...
Succes nog met je voorbereiding!
Katleen

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik30-5-2008 11:58:31

Hey,

Gisteren had ik al je berichtje gelezen op dit forum en 'k snap ook niet dat sommigen zo kunnen reageren. Het was maar bedoeld als tip. Zelf heb ik er toen niet op gereageerd, maar ik heb het kleed wel even op de site gaan bekijken. Als ik eerlijk mag zijn: het kleed is niet mijn stijl en ik vind het ook niet zo mooi. De band stoort me vooral. Maar ik vind ook dat ze op de site het kleed niet mooi presenteren. Het model staat gewoon niet met het kleed. Het zou goed kunnen dat als iemand anders het zou dragen en die er wel mee staat, dat het dan wel heel mooi is. Maar over smaken discussieert men niet. En dat vergeten sommigen hier.

Succes nog met de voorbereidingen!

Gerlinde
nog 64 dagen

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik30-5-2008 12:10:38

Niet aantrekken meiske... ik ben ondertussen ook eens gaan kijken, en heel eerlijk vind ik ze niet zo mooi. H&M heeft ook zo eens een jurk gelanceerd voor 250 euro en die was op 1 dag tijd al uitverkocht.
Ik vind deze niet zo mooi van JBC, gewoon qua stof, maar de snit wel. Maar uiteindelijk, ieder zijn smaak natuurlijk. Er zijn al meerdere winkels vermeld op deze site waar je goedkopere jurken kan kopen. De mijn bijv. kost mij 600 euro en heb ze gekocht bij Claire de femme. Ieder zijn budget, en ieder zijn smaak :-)

Veel success, en laat je hierdoor niet van je melk brengen. Over het algemeen vinden wij heel veel steun bij elkaar op dit forum. Alle, dat is toch de bedoeling....

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik30-5-2008 14:57:28

Niet aantrekken!!! Ik ben ook eens gaan kijken en ik zou het ook ni echt kopen als trouwkleed, maar vind het echt 'n leuk kleedje!!!

Groetjes

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik30-5-2008 15:10:38

hoi kay,
mijn excuses indien ik je hiermee gekwetst heb maar ik wou gewoon eerlijk mijn mening zeggen ik heb deze jurk al gezien in de winkel en hij ziet er nog anders uit in het echt dan op foto inderdaad iedereen zijn eigen smaak
ik hoop dat ik niet te brutaal ben overgekomen want zo ben ik helemaal niet hoor (ben geen bridezilla en wens dat niet te worden ook!)
alvast nog veel succes met je zoektocht naar jouw droomjurk en het organiseren van jullie huwelijk
shirley

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik31-5-2008 22:24:52

Hey Kay,

Ik had je bericht idd ook gelezen & vond dat sommige mensen TE reageerden & ik vond dit zeer erg voor je, vandaar heb ik al eens gereageerd op je berichtje...
Toen ik zei bij Scarpellini in Oostende dat ze daar modellen hebben die "eruit" gaan & zitten echt mooie dingen tussen voor een schappelijke prijs.

Voor de rest niks van de reacties aantrekken meisje! Het is UW dag, ik heb ook al ondervonden hoe meer je meningen vraagt (vb. ouders, vrienden, schoonouders, ...) hoe meer mensen zich gaan moeien, ... dus een goeie raad: doe gewoon u gedacht! Gij moet er u goed in voelen...

In 't begin zat ik ook tegen iedereen bezig over de zalen die we gingen bezoeken & dat ik in een gekleurd trouwkleed wou trouwen (met véél negatieve reacties tot gevolg... allez, ganse soep, tot het me echt beu was). P.S. is nu wel een wit kleed geworden waarschijnlijk, da's wel grappig :)

Succes, en laat het zeker niet aan je hartje komen, van die dat moet je vooral genieten!
En je hebt nog tijd hé voor een kleedje.

Groetjes

Marieke
18-04-2009
honnay@hotmail.com

Patricia

Meld misbruik2-6-2008 13:55:47

Ik heb je berichtje nog niet gezien, mr als je budget jurken zoekt heb ik nog wel een aantal tips:
* Jagré in Antwerpen (Quellinstraat)
Zeer vriendelijk, ook naar budget heel goed.
* Anne Sophie in St-Martens-Latem bij Gent (K L Maenhoutstraat)
Voornamelijk feestkledij en suitekledij, mr als je niet int wit wil trouwen echt de moeite en ook zeer budgetvriendelijk.

Veel succes

P.S. ik trouw ook niet int wit.

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 15:16:10

Wel, ik vind het zeker GEEN lelijk kleed. Ik heb totaal iets anders gekozen, maar ik vind dit zeker een leuk alternatief als je wat minder wil uitgeven. Trek je vooral niks aan van de negatieve reacties, en laat je niet beïnvloeden. Het wordt jouw dag, en als jij je hierin goed zou voelen moet je dat gewoon doen! Iedereen heeft toch zijn eigen stijl. Ok, je kan zeggen dat het niet jouw stijl is, maar om zo bot te doen, ik vind dat echt niet nodig en ongepast!
Veel succes met je zoektocht alleszins!
Tina 16/8/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...