Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenavond voor de bruidegom

  29-5-2008 20:52:24
Heeft iemand tips of idee-en om een vrijgezellenavond te organiseren voor de bruidegom?
Nu gewoon verkleed uitgaan is niks voor mijn ventje. Zijn vrienden vroegen me wat ie graga zou doen, maar ik weet het niet zo goed pff....

els
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1271


alex
13-7-2013
 Meld misbruik29-5-2008 21:07:00

Beste,
In de karaokebar poolplanet wetteren worden er regelmatig vrijgezellenavonden gegeven en veel ambiance in combinatie met karaoke en dans en drank.....
site: www.poolplanet.be



Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik29-5-2008 21:42:01

Hi Els,

Weet niet of je verloofde van de sportieve kant is... maar kijk eens op http://www.feestfiets.be/ - is wel eerder iets om overdag te doen, maar kan leuk zijn.
Heb die feestfiets bij ons eens voorbij zien komen en 't zag er heel plezant uit !

Succes !
Cindy
22-11-2008



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik29-5-2008 22:23:59

hoi els,
mijn toekomstig ventje had verleden weekend zn vrijgezelle...ze zijn hem om 13u komen halen,ze zijn er mee naar nederland gereden daar hadden ze op een camping gereserveerd...toen ze er goed en wel waren kwam er een slager aan met bbq enz...hebben ze gezellig gegeten en de nodige pintjes gedronken...dan zijn ze s'nachts de disco ingedoken...gewoon gezellig maten onder elkaar...hij had trouwens nog nooit in een tent geslapen.
zondagavond hebben ze hem terug afgeleverd hier bij ons thuis en geloof me...ze hebben genoten!!!
mij komen ze zaterdag ophalen...ben doodsbenauwd want het zal er heus niet zo rustig aan toe gaan!!!
06-06-2008



Karen
4-7-2008
 Meld misbruik31-5-2008 9:12:02

Hey Els,

Heb gehoord dat ze met m'n ventje gaan paintballen, daarna ergens iets eten en dan gewoon ondereen pintjes gaan drinken en caféetjes in Antwerpen! En meer moet dat niet zijn denk!



annick
14-6-2008
 Meld misbruik31-5-2008 15:58:54

hoi, Mijn ventje zijn ze om 13 uur komen halen met een biertapfiets. Hij moest dan in een struisvogelpak in dat pak moet hij verschillende opdrachten doen. Deze avond krijgt hij gewoon een jeansbroek aan met een oranje t shirt( hij haat oranje ) en gaan ze gezellig opstap.
Sebiet komen ze mij halen.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...