Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes

  11-4-2005 15:16:50
Help heb k weet nie hoeveel zenuwkes, besef het allemaal nog niet goed, het gaat zo snel en 20 mei trouw ik... ik hoop dat alles vlotjes verloopt die dag en volop kan genieten... van duizendeneen dingetjes, al zoek ik nog leuke bedankjes voor ouders en getuigen

Charline
20-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 641


Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik11-4-2005 16:03:19

wat denk je van een tegoed bon om te gaan eten met je getuigen en de ouders.
Ik denk dat deze mensen zo al blij zijn omdat ze getuigen mogen zijn en omdat jullie trouwen.
Zoek je toch iets om af te geven, probeer iets dat bij hun persoonlijkheid past.

Groetjes
en niet teveel stressen, voor niks nodig.



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik11-4-2005 17:57:58

Hoi Charline,

voor onze ouders hebben we zo'n speciale spiegel gekocht waar bedankt lieve ouders op staat, samen met onze namen en de datum. Deze kan je eens bekijken via www.unikadoo.be , wij hebben de onze daar ook besteld. en voor de getuigen hebben we een klein kaarsje van ongeveer 20 cm hoog waar ook bedankt opstaat samen met onze namen. Deze kaarsjes hebben we gehaald in scherpenheuvel. Je dat daar ook laten bedrukken met wat je zelf wilt. Onze huwelijkskaars komt ook van scgerpenheuvel btw. Ik geloof dat deze winkel Kaarsenboetiek DE BASILIEK noemt. Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes
Mieke

nog 74 daagjes te gaan



julie
14-5-2005
 Meld misbruik11-4-2005 22:03:00

Hoi

Wij geven aan onze getuigen een cadeaubon voor een 2en een half uur durende relaxatie voor 2 personen in hetzelfde beautysalon waar ik ga. Wat houd dat in wel voor die tijd hebben ze sauna jacuzzi en stoombad voor hen alleen.

Vele groetjes
julie



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik12-4-2005 13:53:32

Aan onze ouders geven we nadien een vergroting van de foto + kader die zij naar keuze kunnen kiezen om in hun living te plaatsen. Zij hebben dat zelf voorgesteld. Aan onze getuigen geven we een kaars met bedankt ter herinnering.

Groetjes Isabelle



catherine
26-8-2005
 Meld misbruik14-5-2005 17:13:29

Hey Charline,
Klopt het dat je in Waaasmunster trouwt? Ik denk dat ik je heb zien staan in het parochieblad.
Ik trouw in Sombeke op vrijdag 26 augustus.

Ik wens je heel veel plezier en GENIET ervan, NO STRESS.

Misschien een ideetje wij geven ons getuigen een mooie pen met hun naam in gegraveerd zodanig dat zij met deze pen ook de registers kunnen tekenen. Voor de ouders is denk ik het leukst een foto achteraf.
Nog een vraagje wat doe jij in de kerk voor muziek, ik kom dan misschien wel een kijkje nemen.
cathy@het-atelier.be
SUCCES!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...