Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de grote stove

29-5-2008 18:44:02
Lieve mensen,
Ik heb deze zaal vastgelegd voor mijn huwelijk van volgend jaar. Nu lees ik echt enkel negatieve dingen over bediening, eten. En raak nu echt in paniek, mijn voorschot is natuurlijk reeds betaald en ik kan niet meer veranderen. Iemand die toch iets positief weet over deze feestzaal?

annelies

Annelies
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 485

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik30-5-2008 9:57:39

Mijn beste vriendin trouwt in de grote stove in september, en zij is er vol lof over.
Zij hebben er ook al een proefdiner gedaan, en ze vonden het echt heel lekker. Ik zou me echt geen zorgen maken! Je zal over elke zaal wel iets negatiefs vinden, je mag je daar niet door laten leiden!

Groetjes,
Karolien.

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik30-5-2008 10:54:13

mja das wel een feit, misschien mensen die juist toevallig slecht zaalpersoneel hadden. Want in zulke zalen hebben ze wss om de zoveel tijd nieuw personeel, horeca is nie alles

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik30-5-2008 11:58:40

Hey Annelies,

Wij geven binnen 50 dagen ons huwelijksfeest in De Grote Stove.
Ik denk dat het normaal is dat er twijfels zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat je die twijfels ook zou hebben als je andere feestzaal had gekozen. Ik heb in het begin ook mijn twijfels gehad, maar die zijn nu grotendeels weg.
Ik las dat een vriendin daar een proefdiner had gedaan. Bij ons hebben ze daar niet over gesproken, bij jullie?

Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!
Stefanie

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik30-5-2008 14:38:07

neen ik heb ook nog niets van een proefmenu gehoord eigenlijk. Ons menu ligt zelfs nog niet vast, wij trouwen pas volgend jaar, daarmee.
Nu ja ik vond het een mooie locatie vandaar. En prijzen vielen eigenlijk ook nog mee vond ik.Geef je me een verslagje van je feest? Kben al benieuwd !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...