Terug naar overzicht
Mijn beste vriendin trouwt in de grote stove in september, en zij is er vol lof over. Zij hebben er ook al een proefdiner gedaan, en ze vonden het echt heel lekker. Ik zou me echt geen zorgen maken! Je zal over elke zaal wel iets negatiefs vinden, je mag je daar niet door laten leiden!Groetjes,Karolien.
mja das wel een feit, misschien mensen die juist toevallig slecht zaalpersoneel hadden. Want in zulke zalen hebben ze wss om de zoveel tijd nieuw personeel, horeca is nie alles
Hey Annelies,Wij geven binnen 50 dagen ons huwelijksfeest in De Grote Stove.Ik denk dat het normaal is dat er twijfels zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat je die twijfels ook zou hebben als je andere feestzaal had gekozen. Ik heb in het begin ook mijn twijfels gehad, maar die zijn nu grotendeels weg.Ik las dat een vriendin daar een proefdiner had gedaan. Bij ons hebben ze daar niet over gesproken, bij jullie?Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!Stefanie
neen ik heb ook nog niets van een proefmenu gehoord eigenlijk. Ons menu ligt zelfs nog niet vast, wij trouwen pas volgend jaar, daarmee.Nu ja ik vond het een mooie locatie vandaar. En prijzen vielen eigenlijk ook nog mee vond ik.Geef je me een verslagje van je feest? Kben al benieuwd !!