Terug naar overzicht
Wij doen dat niet de avond zelf, maar sturen nadien (binnen de 6weken volgend op het huwelijk) onze bedankingskaartjes op naar iedereen, dit zal met foto's vd dag zelf zijn.
Wij geven metalen hartjes met witte harten muntjes in en daarop geschreven in rood Bedankt ! Inge & Vincentsite: www.geluk.com Inge14/06/2008
Hey !Wij voorzien voor elke genodigde een klein flesje rode en witte wijn met een gepersonaliseerd etiket. Groetjes,Jill
Wij zullen een jeneverflesje geven als bedankje...www.suikerzoentje.comGroetjes,20/09/2008
Hoi Inge,Wij hebben in de Ikea kleine jeneverglaasjes gekocht en die gaan we vullen met rode en witte hartensuikers (AVA). We doen er daarna een doorzichtige inpakfolie rond en een strikje van raffia.Ik heb het eens uitgeteld en het komt op ongeveer 0,53 cent per bedankje!Veel succes!
He Inge,Wij trouwen op 14/08/08 en kiezen ervoor om als bedankje Wedding Gum te geven. Kijk eens op de site van Locomix, daar ga je zekers vinden wat je wil!SuccesIris
Ik heb zelf witte zakdoeken gemaakt met een foto van ons erop, onze namen en de datum. Ik heb speciale vellen gekocht waar je op kan drukken en nadien ergens op kan strijken.Dit is een cadeautje dat na een tijdje niet in de vuilbak of achteraan in een kast verdwijnt...