Terug naar overzicht
hoi,bij mijn schoonzus was het met kleurenzij had op elke tafel een menukaart in een andere kleur en als de mensen binnenkwamen dan hing er op een prikbord dezelfde naamkaartjes in dezelfde kleuren als de menukaarten zo wisten de mensen direct waar ze moesten zittenikzelf weet ook nog niet hoe ik het ga doenshirley12/07/2008
Hey,Wij kiezen ook voor een tafelverdeling dmv kleuren. We hebben lang getwijfeld tussen een aantal dingen maar kleuren is het makkelijkst en geeft ook een vrolijk effect aan je feestzaal. Wij werken dit zo uit;Elke tafel krijgt een bepaalde kleur (groen-rood-blauw-geel-...) en de eretafel is wit. Bij binnenkomst krijgen de gasten een gekleurde ballon met helium (dus als de andere gasten de zaal betreden zien ze al die verschillende kleuren ballons door elkaar, wat op zich al een leuk effect geeft denk ik) en als ze de tafels afroepen zal dit simpel gehouden kunnen worden. Als wij de zaal dan betreden met ons intredelied, laten alle gasten hun ballons los en hangen ze gedurende een hele avond aan het plafond. Af en toe zal er dan zo eens één springen (wat wel leuk zal zijn als verrassingseffectje) of hangen ze in elkaar en als er dan kindjes zijn, kunnen ze er nog mee spelen eventueel. Alle ballons die overblijven op het einde van dag, nemen we mee naar huis. De witte van de eretafel laten we vliegen en de rest zouden we overal in huis laten (in elke kamer een paar) waardoor we nog een tijdje na ons huwelijk kunnen nagenieten via deze herinnering. Hopelijk brengt het je op ideeën of doe je hiermee wat inspiratie op...Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen.Jill