Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelverdeling

29-5-2008 13:59:59
Hello,

Hebben jullie ideeen om de tafelverdeling te doen op de trouwdag zelf? Wij mogen dit zelf kiezen van de zaal, maar vind het toch moeilijk, heb al aan muziek gedacht of kleuren.

Iemand een ander leuk idee?

Merci!

Lies
6-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 533

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik29-5-2008 15:28:48

hoi,
bij mijn schoonzus was het met kleuren
zij had op elke tafel een menukaart in een andere kleur en als de mensen binnenkwamen dan hing er op een prikbord dezelfde naamkaartjes in dezelfde kleuren als de menukaarten zo wisten de mensen direct waar ze moesten zitten
ikzelf weet ook nog niet hoe ik het ga doen
shirley
12/07/2008

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik29-5-2008 16:25:38

Hey,

Wij kiezen ook voor een tafelverdeling dmv kleuren. We hebben lang getwijfeld tussen een aantal dingen maar kleuren is het makkelijkst en geeft ook een vrolijk effect aan je feestzaal.

Wij werken dit zo uit;

Elke tafel krijgt een bepaalde kleur (groen-rood-blauw-geel-...) en de eretafel is wit. Bij binnenkomst krijgen de gasten een gekleurde ballon met helium (dus als de andere gasten de zaal betreden zien ze al die verschillende kleuren ballons door elkaar, wat op zich al een leuk effect geeft denk ik) en als ze de tafels afroepen zal dit simpel gehouden kunnen worden. Als wij de zaal dan betreden met ons intredelied, laten alle gasten hun ballons los en hangen ze gedurende een hele avond aan het plafond. Af en toe zal er dan zo eens één springen (wat wel leuk zal zijn als verrassingseffectje) of hangen ze in elkaar en als er dan kindjes zijn, kunnen ze er nog mee spelen eventueel. Alle ballons die overblijven op het einde van dag, nemen we mee naar huis. De witte van de eretafel laten we vliegen en de rest zouden we overal in huis laten (in elke kamer een paar) waardoor we nog een tijdje na ons huwelijk kunnen nagenieten via deze herinnering.

Hopelijk brengt het je op ideeën of doe je hiermee wat inspiratie op...

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen.

Jill

julien

Meld misbruik30-5-2008 11:36:55

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...