Terug naar overzicht
Hey Saskia, Ook ik hang er aan vast ! Wij trouwen binnen 9 dagen. En onze vrijgezellen gaat nu zaterdag door. Ik word opgehaald tegen 12u. Meer weet ik niet! Denk dat ik daar meer zorgen over maak dan over den trouw zelf :0)Wij vieren het jammer niet samen met mijn verloofde. Hij gaat op stap met de mannne. Als dat maar goed komt.....Vi en Tony07/06/08
ik had mijn moeder haar vrijgezellenfuif ineengestoken en krijg dit nu terug.wij waren toen ook terug samengekomen en verder gefeest dus dat was een absolute vereiste op mijn vrijgezellenavond.maar heb hier ook meer zenuwen voor dan voor mijn eigen trouwdag.denk omdat dat je dit niet zelf in de hand hebt en van niks weet.je trouwdag organiseer je zelf!al moet ik toegeven dat mijn trouwdag toch een aantal verrassingen zal bevatten want weet niks over het trouwvervoer en bestemming van huwelijksreisje.geregeld door mijn aanstaande en ik mag niks weten.in ieder geval jij ook sterkte voor je vrijgezellenavond!!!
Hallo!Ik ben vorig weekend op weekend geweest...Eerst zijn we gaan paardrijden (amaai, mijn hele lichaam heeft er pijn van gedaan!) op een ranch in de buurt van SPA met 6. Dan in SPA centrum in de brasserie van de termen lekker gaan eten. Daar waren nog 4 vriendinnen bijgekomen. Dan tegen 16u zijn we naar de termen van SPA geweest. Zaaaaalig!!!Voor 's avonds hadden ze 2 bungalows gehuurd in Malmedy en daar hebben we gebarbecued. T was de eerste keer voor ons allemaal dat we als vrouw de bbq moesten aansteken :-)) Het was hilarisch, maar is heel goed gelukt en het was ongelooflijk plezant en lekker.Aangezien ik niet het uitgangstype ben om verkleed door de stad tot 5u 's ochtends te lopen, hebben ze er een fijne avond van gemaakt in de bungalow. Iedereen had een cadeautje mee voor mij dat ik moest raden met raadseltjes, verhaaltjes, etc. Ik heb de hele avond met een tiara rondgelopen en nu weet ik dus ook dat ik dat zeker niet wil op mijn trouw want dat doet pijn na een tijdje :-)).Kortom mijn getuige en goede vriendin (ook hopelijk toekomstige schoonzus) hebben iets perfect ineengestoken en rekening gehouden met mijn persoonlijkheid en met wat ik echt niet wou doen...Ik hoop dat het bij jou ook zo leuk zal zijn!!!groetjes,Els19/07/08PS: mijn vriend is met 3 andere vrienden voor een verlengd weekend naar Barcelona geweest en buiten het uitgaan hebben ze zelfs nog culturele dingen gedaan ook tegen alle verwachtingen in :-)) Hij was enorm tegen zijn vrijgezellenweekend en wist ook helemaal niet naar waar hij zou gaan, maar is er heel positief van teruggekomen. Ik denk dus dat je veel hints moet geven over wat je echt niet wil doen en goede getuigen hebben die er rekening mee houden :-))
Hallo,Mijn vrijgezellenavond is geplant op zaterdag 12 juli. Wij trouwen op 1 augustus. Mijn zus en goede vriendin organiseren dit. Er staat me wat te wachten denk ik. Maar ik moet ze vertrouwen hé. :-)Ik weet gewoon dat we later op de avond/nacht samen komen met de mannen. Vor de rest is het een verrassing.Groetjeswww.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hey,Ik ga met mijn beste vriendin op weekend. Ik weet alleen de datum(25/26/27-07) en voor de rest een complete verrassing. Ik heb wel een idee omdat ik nog nooit gevlogen heb en altijd al naar Italië heb willen gaan. Dit kunnen we helaas niet doen op ons huwelijksreis. Dus ik denk dat ze zoiets aan het regelen is. De dag voor het huwelijk is er nog een lunch met alle dames die willen komen.GroetjesKimberley12/09/2008
@ Els: waar heb je dat ergens gedaan met dat paardrijden? Is een leuk idee voor m'n eigen vrijgezellenfeest, wij rijden namelijk allemaal paard ;)Ik zou graag een vrijgezellenavondje doen,maar vriendlief niet. Wat ook leuk is is zo'n ladies night at the movies! Gezellig, niet duur en gegarandeerd plezier!
@Saskia: heb het even opgezocht: www.ranchdondiego.be in Harre, provincie Luik. Geen idee wat de prijzen zijn aangezien ik van niks wist... :-))Els
Wij gaan ook het weekend van ons leven beleven denk ik.... We trouwen 14/08 en vrijgezellenWEEKEND gaat door 2 augustus... Ik maak me niet echt veel zorgen, mijn vriendinnen weet wat ik leuk vind en wat niet, en ik ben er zeker van dat ik mij kostelijk ga amuseren. Mijn verloofde en ik gaan elkaar niet zien dat weekend, en dat zal maar best worden ook, want die mannen zijn op het einde toch ladderzat... Dit weekend daarentegen gaat mijn verloofde ook op weekend voor iemand anders zijn vrijgezellenavond. Nu hadden ze ter voorbereiding van spelletjes enzo, allemaal een foto laten nemen van hun edele delen, en de bruidegom in spe moet dan raden welke edele delen bij welke man passen. Omdat de "fotograaf" dan moest weten welke foto van wie was, had hij ze allemaal opgestuurd via mail, en iedere man moest dan zeggen welke nummer van foto de zijne was; Maar ramp o ramp, had de verzender per ongeluk mijn naam erbij gezet. Dus ik heb al die foto's ontvangen :-))) Ze hebben prompt allemaal al afgezegd voor ons huwelijk, want ze vinden geen hemd dat dan zal passen bij hun tegen dan rode hoofd :-)))) Groetjes, Wendy14/08/2008
Ik heb afgelopen weekend mijn 'hen night' gehad. Die was georganiseerd door twee vriendinnen. Echt superleuk!Ook heb ik een 'bridal shower'. Dat is een feestje bij iemand thuis waar ik heel veel cadeautjes zal krijgen.Enkele dagen voor de trouw heb ik dan ook nog een 'bridal luncheon'. Deze is georganiseerd door mijn moeder en is enkel voor de moeders, de bruidsmeisjes en de bruid (uiteraard). Jaja, de week voor de trouw moet ik van het ene feestje naar het andere.
Hier ook een vrijgezellendag en -avond. Ik weet alleen welke datum, voor de rest niets. Vriendinnen hebben het georganiseerd. Ik heb een lijst van vriendinnen die ik wil uitnodigen moeten maken. Bij mij komt er wel geen familie of zo. Mijn ventje zijn vrijgezellen is de week eroor en is ook door vrienden geregeld. Ik denk dat ik die dag op tijd ga opstaan :-), anders staan ze garantie langs mijn bed :-)
Ik heb vorige week mijn vrijgezellenavond gehad. Alles liep een beetje mis. S'morgens krijg ik telefoon dat mij getuige en dus degene die alles regelde in het ziekenhuis ligt met een niercrisses. dus hebben twee ander vriendinnen het over genomen. Ik moest al mijn mooiste en pikanste kleren mee brengen. tege half 2 moest ik daar zijn. Der waren maar vier meisjes van de 20 komen opdagen. daarna zijn we naar arendonk geweest moest ik daar in mijn pyama rond lopen en t-shirts verkopen.. wat een saai volk daar niemand wou iets kopen. daarna heb ik een fotoshoot gehad. een licht erotische. Heb ik altijd al willen doen. Dit was zalig. de shoot ging echt kei goe. Daar ben ik ze dankbaar voor. Tege 8u kwam er dan toch nog meer volk. Ik moest een megamindy pak aan doen . Toen zijn we met een bus naar de sinksefoor in antwerpen geweest. was wel gezellig . Ben daar mijn grote liefde tege gekomen hij had een teletubbiekostuum aan . Hij zag er kei lief uit. daarna mocht ik terug gewone kleren aandoen en zijn we naar club industria(discotheek) geweest tot4u30 Toen kwam de bus ons halen. Het fijnste was echt de fotoshoot en dat ik mijn ventje gezien had vo de rest viel het wel tege. Maar ben blij dat de belangrijkste meisjes er toch bij waren