Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 maand op de teller

  28-5-2008 13:25:41
Hallo bruidjes,

Nog een maand op de teller, precies over 1 maand trouw ik met mijn ventje. Ben echt super aan het aftellen. En kan je zeggen, de stress begint te komen!!
Moet ook nog zoveel doen. Bedankjes maken, nog teksten schrijven voor het misboekje en dan de misboekjes maken, kaartjes voor de tafels. En ondertussen werken we ook nog aan ons huisje want de week voor de trouw gaan we verhuizen.
Maar ik geniet ook hoor!! Fijn toch hé, al die voorbereidingen.
Wie heeft nog een maand op de teller?

Groetjes,
An

An
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 996


lieve
28-6-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:30:52

Hoi! Bij ons ook nog net een maand!! Wij zijn ook aan het aftellen hoor! Ik moet ook het misboekje nog afwerken, voor de rest enkel nog details. Soms heb ik al kriebels in mn buik!!

Veel succes nog hé!

Groetjes,
Lieve



karlien
28-6-2008
 Meld misbruik28-5-2008 14:00:09

Ik ook nog een maand te gaan!!!!
Begint te korten he...
De voorbereidingen zijn volgens mij zo goed als rond...
Alleen mijn jurk heb ik nog niet...
Die was te klein, en ze hebben een nieuwe moeten bestellen.
Zou deze week moeten toekomen...
Stressen!!!



Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik28-5-2008 14:50:40

Oh, kei leuk jullie trouwen dus allemaal op mijn verjaardag!!! Ik hoop voor jullie dat het schitterend weer is en dat het een onvergeetelijke dag is.
Ikzelf heb nog een tijdje tegaan, tot 8 augustus, dus nog een dikke 2 maanden!

Ik hoop dat jullie nog lekker kunnen genieten tot 'de' dag!

Katrien
trouw.wittevrouw.com



els
28-6-2008
 Meld misbruik28-5-2008 15:07:46

Hey,
Voor mij ook nog exact één maand vandaag! Ik ben er altijd rustig bij gebleven, maar nu beginnen de kriebels toch te komen!
Ik heb wel nog massa's werk : schoenen voor de bruidskindjes, draaiboek maken voor overdag(want wij plannen een verrassingsreis voor enkele eregasten vanaf 's morgens), vervoer voor 's avonds regelen, indeling van de tafels, decoratie kopen, bedankingen zoeken, origineel gastenboek bedenken, ...
Ik denk dat ik er nog eventjes zoet mee ben.
Veel succes nog hé!!
Els



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik28-5-2008 18:41:58

Hier ook nog een maand te hgaan.. Alles is eigenlijk in orde, dus laat maar komen die dag ;-)).. Voorlopig nog geen stress te bespeuren ;-))..

Veel succes!



vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik29-5-2008 6:55:54

hallo

van mij nog 22 dagen te gaan, heb serieus wat stress gekregen, want ik weet niet wat ik met mij haar moet doen, heb al vanalles geprobeerd. heb nog niemand voor mijn make-up. mijn meubels komen niet binnen, die ik 12 weken geleden al besteld heb tegen de trouw.....

nog veel succes



winderickx
5-7-2008
 Meld misbruik29-5-2008 13:38:26

Hallo allemaal, Spannend ge allemaal. Ik kijk er echt naar uit een dag dat wij in de spots staan. Op 5 Juli is het onze buert. En Misschien dat ik met z'n drietjes trouw. Hopen op een wonder.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...