Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress!!!

28-5-2008 10:21:01
oke nu krijg ik stress!wij hebben een dikke 5 weken geleden pas beslist dat we zouden trouwen op vijdag den 13de juni (over goei 2 weken dus) en hebben alles ook op tijd klaar gekregen.was een beetje bang dat het nogal kort op dag ging zijn en we zouden dus ook eerst alles redelijk op budget houden.natuurlijk door meegesleept te worden in heel het huwelijksgebeuren is dat budget gegroeit en gegroeit en kan nu toch niet meer zeggen dat we het budgetvriendelijk houden (ben al ongeveer 500 euro kwijt aan cadeaus voor de ouders,getuigen,middaggasten en dan de avondgasten).
de eerste weken waren we continu bezig met zoeken en bestellen.nu ist enkel nog wachten op een paar bevestigingen en dan kan ik mijn aanwezigheidslijst en tafelschikking ook afwerken.
en nu begint natuurlijk de stress!en dan voornamelijk over mijn kleed.
ik ben bij cachet geweest in antwerpen en was vrij snel gesteld en tevreden.binnen het budget dat ik voor ogen had(wou geen 1000 euro aan een kleed voor 1 dag geven) maar nu begint mijn aanstaande zijn wensen duidelijk te maken en mijn keuze ligt meer in zijn not done lijst.geen zwart,wit of paars kreeg ik meegedeeld.nu ik trouw in het wit en zelfs geen kleed maar in een broek met bovenstuk waar lange doorzichtige voile aanhangt die dan over mijn broek drappeert.ik vind het heel mooi,voelde me daar toch nog beetje bruid in.mijn moeder vond het ook gelijk prachtig en mijn stiefma en getuige vonden het ook heel mooi maar nu ben ik op van de zenuwen omdat ik bang ben dat mijn aanstaande teleurgesteld gaat zijn.
ik kon de stress van dit hele gebeuren goed aan tot mijn aanstaande zijn mond opendeed en doodleuk zei dat ik het niet meer kon maken in het wit te trouwen omdat het mijn tweede huwelijk is en ik al 2 kinderen heb.en ja nu heb ik stress!!!!

saskia
18-7-2020
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 418

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:23:28

Lieve meid, lig er echt niet wakker van.
Mijn aanstaande zit ook met een totaal ander beeld in zijn hoofd (jaja, ik "vis" elke dag naar zijn idee) en des te groter is de verrassing op de dag zelf. Blijf je zelf, het is jouw keuze en zeg, ze moeten ons nemen zoals ze zijn, dusja, mét onze ideëen en voorkeuren!
Groetjes, Kristien

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:33:49

Kristien heeft gelijk.
En als jij je goed voelt in deze outfit zal je stralen!!

Veel plezier en geniet ervan!!

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-5-2008 13:16:55

Hallo,
Mijn man vond bustiers absoluut niet mooi, maar ik had toch gekozen voor een rok met een bustier-top en hij vond het supermooi... uiteindelijk moet je het ganse plaatje bekijken en je zal ongetwijfeld stralen die dag... niet twijfelen dus, hij zal het echt wel mooi vinden!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:37:49

hey Saskia!

Maak je geen zorgen, hij zal je prachtig vinden!
Het is niet omdat hij geen wit in gedachten had, dat jij geen stralende bruid zal zijn!
don't worry!
Geniet er nog van!
en amaai knap dat je alles op zo een korte tijd klaarspeelt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...