Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

video?

28-5-2008 10:06:51
Hallo.
ik wou eens weten welke jullie mening is over het al dan niet nemen van een videograaf. Ik denk dat dit wel een hele mooie herinnering is voor achteraf maar het is natuurlijk ook weer een meerkost.
Bruidjes die geen video hebben laten maken, hebben jullie hier achteraf spijt van gehad?
Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Ellen

ellen
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 461

Kelly
17-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:29:45

haaaj meid,

Wij zijn over 2 weken getrouwd, 17 mei.
Eerst waren wij ook niet van plan om een videograaf te nemen, maar uiteidelijk hebben we het op aanraden van mijn schoonouders toch gedaan. ( videography uit sint niklaas)
en ik ben uiteindelijk super blij dat we dat gedaan hebben, want die dag is het zo druk en je wordt gewoon geleefd en ik ben gewoon zelf al stukken van die dag vergeten. Zo ook de mensen die aan de kerk stonden, daar heb ik meer dan de helft niet van gezien.
IK zou het echt aanraden.

dikke zoen
kelly

saskia
18-7-2020
 Meld misbruik28-5-2008 10:31:28

ik heb van mijn eerste huwelijk enkel een video,zelfs niet 1 foto.en moet zeggen het is leuk als ik die vroeger opzette dan hoor en zie je de reacties en teksten die gezegd zijn dat krijg je nooit op foto.anderszijds het hangt zo moeilijk aan de muur :)
ik opteer nu voor mooie foto's.

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 12:04:04

Wij hebben ook lang getwijfeld omwille van de kostprijs maar hebben uiteindelijk toch eentje genomen. JP Pictures uit Beernem. Het kost inderdaad wel wat meer (675 euro) maar we moeten pas betalen als het klaar is en dat zal zo'n 3 maanden na de trouw zijn. Tegen dan hebben we al een beetje kunnen bijsparen :-)
Ik denk ook wel dat het leuk gaat zijn om er achteraf naar terug te kijken.
Je kan zo je dag nog eens helemaal herbeleven.

Groetjes, Katleen

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:23:01

hoi,
wij gaan niet met een videoreportage werken
wel worden de foto's die genomen worden nadien op een dvd gezet met ev muziek bij heb dit reeds gezien en vond dit heel mooi en scheelt direct wat in het budget
shirley
12/07/2008

joke
12-7-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:30:54

Onze familie gaat zelf wat filmen; geen extra kosten en toch ook een mooie herinnering. En dan maken we daar zelf iets moois van!

Els
19-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:33:29

Hallo Ellen,
Bij ons was het ook lang twijfelen wat we daarmee zouden doen. Uiteindelijk is de beslissing gevallen! We hebben besloten om het meeste budget aan de videoreportage te geven en wat minder aan fotograaf. Foto's zijn onmisbaar, daar iedereen op zijn schoonst is en ze wel allemaal een foto willen laten bijmaken, dus hebben wij beroep gedaan op iemand die les geeft op de avondschool, is stukken goedkoper of in de winkel en je hebt ook een album digitaal. daar diene dag voorbij vliegt en je niet alles goed kan beleven omdat je iedereen goeiedag moet zeggen,hebben wij een prof videoman genomen, zokan je de belangrijkste dag van je leven nog eens optimaal herbeleven!
groetjes Els

ellen
20-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 13:35:28

dit vond ik persoonlijk ook een goed idee om iets minder geld aan de foto's uit te geven en dan toch een mooie reportage te hebben omdat iedereen inderdaad echt zegt dat je dag voorbij vliegt en je niet alle impressies kan opnemen.
bedankt voor de reacties.

Ellen

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik28-5-2008 13:45:39

Bij ons heeft een schoonbroer (man van zus van mijn man) gefilmd. Ik heb daar nu spijt van, want naar die film heb ik nog geen twee keer gekeken. Ik had liever gehad dat hij foto's had genomen (zoals bij ons burgerlijk huwelijk, die waren heel goed van hem). Want alle foto's van niet professionele fotografen die foto's namen op ons huwelijk zijn echt slecht. We staan er bijna niet op en als we er op staan, was het echt niet goed. Ik ben dus blij dat ik toch wat geld (945 euro) heb besteed aan een professionele fotograaf voor de foto's, want dat album neem ik nog geregeld vast.
Voor die dvd met film hebben we wel niet moeten betalen.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik28-5-2008 15:53:14

Wij hebben ook heel lang getwijfeld, maar toch besloten om een videograaf te nemen. Ok, 't is duurder, maar ik denk dat je achteraf je huwelijksdag beter opnieuw 'beleeft'. Een film zegt zoveel meer dan een foto!
Wij betalen voor onze videograaf 650€, van 's morgens tot 's nachts. Zijn vrouw maakt foto's en tesamen betalen we een 1300€. Alle foto's op dvd+cd, album, videofilm+de volledige opnames.
't Is een groot bedrag, maar toch vond ik het 1 van de belangrijkste dingen.

Groetjes

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik29-5-2008 9:54:40

Hey Ellen,

Zeker doen meid ! Informeer eens bij Theo van Videomanie. Een zeer professionele man die weet met wat hij bezig is. Hij kent ook de allerlaatste snufjes en hij is bovendien ook zeer goed van prijs
x
Vi en Tony
07/06/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...