Terug naar overzicht
Hoi,Ik heb dit onlangs zien staan bij AVA, ik weet niet direct meer hoeveel dit koste maar kweet nog dat ik ze in mijn handen heb gehad en het nogal duur vond, nu ik had er dan ook een stuk of 20 nodig. Ik had het zo rap efkes uitgerekend en vond het te prijzig maar als je er niet veel moet hebben kan het inderdaad nog goed meevallen heSucces op je zoektochtNathalie13 juni 2008
Hallo,Bij Dille en kamille in Gent hebben ze dit ook (in verschillende formaten), ik weet wel niet hoeveel dit kost.Leen
Hallo Wendy,Wij hebben net hetzelfde idee,maar wij zouden de bordjes gebruiken om de menu op neer te schrijven.Deze bordjes kan je vinden bij de papierhandel 'AVA'. Je moet maar eens googelen om de dichtsbijzijnde winkel terug te vinden.Ook de prijs valt zeer goed mee!GroetjesLynn
ik heb ze onlangs in de gifi gezien, ik bedoel die kleine houten ezeltjes, ik geloof dat het iets van 50 cent per stuk was, maar ze hadden er wel geen 50 natuurlijk. Zulke krijtbordjes misschien in een doopsuikerwinkel of zo?
bedankt meisjes,zal is gaan kijken bij ava en bij de gifi. ik heb er wel geen 50 nodig hoor . enkel een stuk of 6 . 1 voor elke tafel.veel succes xxxx
je kan dit gewoon zelf maken met kleine houten plankjes (in de brico enz zagen ze die op maat) en bordverf... Ik heb in mij opleiding (kleuterleidster) zo een heleboel bordjes gemaakt om in de klas te gebruiken en dat was helemaal niet duur!