Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ander korset kopen of niet?

27-5-2008 18:49:06
Hallo

Ik bestelde bij mijn kleed een heel mooi korset. Ik paste het bij mijn kleed en het leek heel mooi. Nu zag ik op de foto's die mijn vriendin nam dat je de verstevigingen die er verticaal in zitten heel goed ziet zitten op foto.

Ik merkte dit niet maar de bustier is horizontaal gefronst dus ja, het stoort echt wel.

Zou ik iets anders kopen? Of zou ik het er op wagen?

Wat ik ook heel vervelend vind is het bijpassende broekje, dat is nogal doorzichtig en zou ik eigenlijk alleen willen aandoen voor mijn man. Je weet nooit tijdens het dansen of als iemand me met mijn kleed helpt.

Vidn het wel jammer dat de mensen van Le Chapeau me dit niet hebben gezegd op voorhand of zaterdag. Nu ja, t is betaald dus zagen kan niet meer he en t is wel heel mooi.

Wat zouden jullie doen?

Karen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 431

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik27-5-2008 19:56:29

hallo karen,
onmiddellijk een ander korset kopen zou ik niet doen. ken je geen goeie naaister ofzo? misschien kan het op één of andere manier gecamoufleerd worden. indien dat niet gaat en het stoort me echt dan zou ik wel een nieuwe kopen denk ik. je wil er zowiezo perfect uitzien die dag en als je met dat storend element zit ga je je de hele dag slecht voelen.
succes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 20:41:22

Als je het echt nie leuk vindt kan je toch proberen om het te ruilen?

Grtz sarah

nathalie
9-8-2008
 Meld misbruik28-5-2008 8:51:48

Hey Karen,
Ik heb ook een korsetje met bijhorend broekje. Ik zal wel het korset dragen, maar niet het broekje. Onder mijn kleed zal ik een huidskleurige slip dragen, het ander hou ik wel voor 's avonds ;-)
Succes,
Nathalie.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...