Terug naar overzicht
hallo,Een vriendin van mij had iets gelijkaardigs gedaan, zoiets als vriendenboekjes gemaakt en die lagen op tafel. Vragen die me herinner zijn: waar ken je... van? Wat vond je het lekkerste eten vanavond? Wat wil je later worden? Ik wens ... Een heel leuk idee inderdaad!
Dag Hanne, het vriendenboekje waar Caroline het over heeft leek mij ook heel leuk, maar omdat er dan 'veel' vragen op 1 blad stonden om in te vullen dacht ik dat het leuker was om allemaal kaartjes te maken met steeds 1 vraag op. De vragen zouden dan ook ongeveer zijn wat Caroline aanhaalt. Dit is wat ik al heb van vragen, al moet er aan de formulering nog wat gewerkt worden: wanneer denk je dat het eerste kindje geboren gaat worden? Mooiste/leukste/gekste herinnering aan het bruidspaarWat is je het meest bijgebleven van de ceremonie Wens/levenswijsheid voor het bruidspaarWat is hun/zijn/haar grootste blunderwat was je eerste gedachte toen je van hun trouwplannen hoordeHoe zie je het bruidspaar over 25 jaarIs er iets wat wij nog niet weten over het bruidspaar? Waarom passen ze zo goed bij elkaar?Als er iemand nog tips zou hebben voor vragen, mag je het altijd laten weten!groetjes, eva