Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

24 mei 2008 was een superdag!!!

  27-5-2008 16:14:06
Wat gaat de tijd toch snel!! Ondertussen zijn wij al 3 dagen getrouwd!!!!
Het was zaterdag 24 mei een fantastische dag!
Alles is feilloos verlopen en wij hebben er enorm van genoten.
Via deze willen wij iedereen nog eens bedanken die ond geholpen hebben om van deze dag een schitterende dag te maken.

De dag begon prachtig! Een hele dag is het prachtig weer geweest met meer dan 1 straaltje zonneschijn!
De ochtend bij de kapper is probleemloos verlopen. En Toon wes zeer aangenaam verrast toe hij het vervoer ontdekte. Ik had als verrassing een Hummer limousine gehuurd, zijn lievelingsauto!
Even later belde mijn ventje aan, en wat zag hij er prachtig uit!!! Hij had zelfs, als verrassing voor mij, zijn snor afgeschoren.
Na nog wat foto's zijn we vertrokken naar het stadhuis.
Daar was er even wat vertraging ( de schepen van de burgelijke stand had zich overslapen), maar dat kon de pret niet bederven.
De ceremonie in het stadhuis was mooi. De schepen gaf een prachtige speech en al gauw waren wij man en vrouw!

Ook onze eigen viering in de foyer van het NTG was prachtig. Dit resultaat had ik nooit van durven dromen.
De ballondecoratie was prachtig en iedereen had enorm zijn best gedaan om een prachtige tekst te schrijven. (De teksten van de viering kan je nalezen onder de knop viering).
Ook het effect van de knallende ballon heeft perfect gewerkt.
Aansluitend was er een korte receptie.
Na deze viering hebben we wat gegeten en daarna zijn we foto's gaan nemen in Gent. Ik hou er normaal niet van om te poseren, maar deze keer heb ik er wel van genoten.

Daarna kwam de Hummer limousine ons halen om naar de feestzaal te brengen.
Daar aangekomen hebben we de suite foto's genomen en dan kwamen de eerste mensen al aan voor de receptie.
Voor we het wisten begon ook de avondreceptie met aansluitend het avondfeest.

Tijdens het avondfeest had Antoon nog een Quiz voorzien. Iedereen begon direct en dolenthousiast aan het zoeken naar de antwoorden.
Ook mijn getuige Annelies en Antoon's broer lieten zich niet onbetuigd en hadden een presentatie voorzien. Deze vielen bij de hele zaal in de zaal en er werd meermaals hartelijk gelachen!

Na het eten was het dan tijd voor de openingsdans waarna het dansfeest losbarste.
Bij deze ook nog eens een hartelijke dank aan onze DJ's: 2-friends!
Zij hebben dit fantastisch gedaan, we hebben vele complimentjes over hen gekregen!

Ook de mensen van feestzaal Agathea willen we bedanken! Het eten was prima verzordg en overheerlijk en ook de bediening was fantastisch!

Om half vijf zijn we dan richting huis vertrokken en doodmoe, maar zeer voldaan in ons bedje gekropen.

Deze dag was zo fantastisch dat ik hem direct zou willen overdoen!!!

Greetz
Inge


Inge
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1051


betsy
6-6-2008
 Meld misbruik27-5-2008 19:41:10

hoi inge,
hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
zalig zo'n verslagje lezen terwijl ik nog tien nachtjes moet slapen...
geniet van het man en vrouw zijn...en maak er een superhuwelijk van!!!!!
06-06-2008



Ann
27-9-2008
 Meld misbruik28-5-2008 9:14:45

Hey Inge,

Proficiat met je huwelijk. Aan je verslag te lezen was het zeker een superdag.
Kan je mij nog eens uitleggen waar ik je teksten kan terugvinden, want ze lijken me wel de moeite?

Ann
27/09/2008



Inge
24-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:21:10

Hey Ann,
Onze teksten zijn terug te vinden op onze site: www.antoon-inge.bruiloftsite.nl .
Ze zijn voorlopig nog niet compleet, maar vanaf ik ze allemaal heb vul ik ze zeker aan.
Op onze site verschijnen binnenkort ook de eerste foto's.

Greetz
Inge



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 12:08:27

Wij zijn ook getrouwd op 24 mei en ook wij hebben een super dag gehad... Nu nog uitkijken naar onze honeymoon (3 juni vertrekken we)

Dany & Daisy
24 mei 2008



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik28-5-2008 12:08:28

Wij zijn ook getrouwd op 24 mei en ook wij hebben een super dag gehad... Nu nog uitkijken naar onze honeymoon (3 juni vertrekken we)

Dany & Daisy
24 mei 2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...