Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf gezocht(fotoalbum +dvd)

27-5-2008 9:55:27
hallo, wijwij trouwen op 16 Mei 2009, wij zoeken een betaalbare fotograaf dat nog een album maakt +de overige foto's op cd, of dvd zet.
wij zien in het album graag wat bewerkte foto's(vb,grote foto met kleine foto's in), weet iemand een superspontane fotograaf en origineel. het is voor regio Opwijk (vlaams brabant)
alvast bedankt

heidi

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 409

Caroline
23-5-2009
 Meld misbruik27-5-2008 10:59:07

Dag Heidi,

Mijn schoonbroer en schoonzus zijn vorig jaar getrouwd. Zij hadden als fotograaf Wouter Lambrechts (www.wouterlambrechts.be ) uit Antwerpen.
Zij hebben nadien alle foto's op cd meegekregen en hun album vond ik eveneens prachtig. Van de prijs ben ik niet helemaal zeker, maar als ik mij niet vergis hebben ze ongeveer 1.200 EUR betaald.

Groetjes,

Caroline

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik27-5-2008 11:38:04

Hallo Heidi,

Wij hebben fotograaf Bauters uit Welle (Denderleeuw). Bij hem krijg je zowel album als alle foto's in hoge kwaliteit op dvd. Hij werkt digitaal en we vinden zijn bewerkte foto's schitterend. Je hebt ook volldige inspraak!

Wij betalen voor fotosessie wet (andere dag), kerk, op locatie en tijdens het feest, twee uitvergrotingen, album 40x40 en die cd rond de 700€.

Hij trekt foto's over alle provincies dus ik denk dat het geen probleem voor hem is om in de regio van Opwijk te werken.

Als je graag zijn gegevens hebt, stuur maar een mailtje :o) dorienculo@hotmail.com
groetjes,
Dorien
04/10/08

elise
12-7-2013
 Meld misbruik28-5-2008 13:22:29

Hey Heidi,

Onze fotograaf is van deze regio (Buggenhout). We krijgen de foto's op DVD en hij zal ook ons album maken. Zijn voorbeeldalbums zagen er héél mooi uit met veel bewerkte foto's (composities).
Je kan hem contacteren via www.photo4you.be of ik kan je eventueel ook zijn prijslijst doorsturen want die zit nog in mijn mailbox.

groetjes
Elise
eliesje@yahoo.com
26/07/08

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik28-5-2008 21:23:43

hallo ,
wij trouwen ook volgend jaar en nemen fotograaf jef celen hij is op deze site enorm aangeprijst en ze hebben geen ongelijk want we zijn tot bij hem geweest en zijn foto s zijn geweldig,hij is een echte kenner en vraagt 500 € voor de ganse dag en zet ze op cd of dvd je hebt geen enkele verplichting maar als je wilt doet hij ook het album en je kan kiezen tussen het klasiek album of een digitaal album.
Zijn mail adresse is jece@telenet.be.Wel op tijd zijn want hij is veelgevraagd en als je vb n wilt zien moet je op www.pixagogo.be/jefcelen gaan.
Veel succes met de verdere voorbereidingen.groetjes sabrina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...