Terug naar overzicht
Dag Heidi, Mijn schoonbroer en schoonzus zijn vorig jaar getrouwd. Zij hadden als fotograaf Wouter Lambrechts (www.wouterlambrechts.be ) uit Antwerpen. Zij hebben nadien alle foto's op cd meegekregen en hun album vond ik eveneens prachtig. Van de prijs ben ik niet helemaal zeker, maar als ik mij niet vergis hebben ze ongeveer 1.200 EUR betaald. Groetjes, Caroline
Hallo Heidi,Wij hebben fotograaf Bauters uit Welle (Denderleeuw). Bij hem krijg je zowel album als alle foto's in hoge kwaliteit op dvd. Hij werkt digitaal en we vinden zijn bewerkte foto's schitterend. Je hebt ook volldige inspraak!Wij betalen voor fotosessie wet (andere dag), kerk, op locatie en tijdens het feest, twee uitvergrotingen, album 40x40 en die cd rond de 700€. Hij trekt foto's over alle provincies dus ik denk dat het geen probleem voor hem is om in de regio van Opwijk te werken.Als je graag zijn gegevens hebt, stuur maar een mailtje :o) dorienculo@hotmail.comgroetjes,Dorien04/10/08
Hey Heidi, Onze fotograaf is van deze regio (Buggenhout). We krijgen de foto's op DVD en hij zal ook ons album maken. Zijn voorbeeldalbums zagen er héél mooi uit met veel bewerkte foto's (composities).Je kan hem contacteren via www.photo4you.be of ik kan je eventueel ook zijn prijslijst doorsturen want die zit nog in mijn mailbox.groetjes Eliseeliesje@yahoo.com26/07/08
hallo ,wij trouwen ook volgend jaar en nemen fotograaf jef celen hij is op deze site enorm aangeprijst en ze hebben geen ongelijk want we zijn tot bij hem geweest en zijn foto s zijn geweldig,hij is een echte kenner en vraagt 500 € voor de ganse dag en zet ze op cd of dvd je hebt geen enkele verplichting maar als je wilt doet hij ook het album en je kan kiezen tussen het klasiek album of een digitaal album.Zijn mail adresse is jece@telenet.be.Wel op tijd zijn want hij is veelgevraagd en als je vb n wilt zien moet je op www.pixagogo.be/jefcelen gaan.Veel succes met de verdere voorbereidingen.groetjes sabrina