Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  9-4-2005 23:25:17
Hoi allemaal,

we zijn vandaag onze bedankjes gaan kopen. We hebben houten kistjes gekozen die we gaan vullen met hartensuikerboontjes. Nu ben ik nog op zoek naar een spreuk of zo die op dat kistje slaat zodat het toch een beetje een betekenis heeft. Anders lijkt het mij zo raar om een kistje te geven. Ik dacht bevoorbeeld aan iets in de richting van een geluksdoosje of zo? Maar verder ben ik nog niet geraakt. Als iemand ideetjes heeft, alles is welkom. Groetjes Liesbeth 14 mei 05.

Liesbeth
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1122


Phyllis

 Meld misbruik10-4-2005 10:46:52

"Een schatkist vol romantiek" misschien



julie
14-5-2005
 Meld misbruik10-4-2005 14:37:25

Hoi

Het was juist om te melden dat wij op dezelfde dag huwen als jullie. Waar is het bij jullie?

Wij trouwen in het stadhuis van brugge en doen onze viering en feest in de abdijhoeve van oudenburg. De viering is met RAP.
En alles is in het thema van breughel. Breughelbuffet en zwijntje aan het spit enzo.

Vele groetjes en alvast veel succes en mogen we aub hopen op een zeer mooie dag he.

Julie en Hans



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik10-4-2005 15:04:11

een koffertje gevuld met zoets, mooie herinneringen en dromen .... bedankt om naar ons feest te komen!



Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik10-4-2005 17:58:52

Hoi Julie,

Wij trouwen in Geel, provincie Antwerpen dus. We hebben gekozen voor een trouwfuif met een buffet.
Ik ga 30 april met een paar vriendinnen te voet naar Scherpenheuvel om een kaarske te branden voor goed weer op die dag (als we maar bezig blijven hé), dus als dat zou werken, kan je wat het weer betreft op je beide oren slapen.

Groetjes.



anke
25-6-2005
 Meld misbruik19-4-2005 11:37:39

Een koffertje vol dromen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...