Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pffffffffff

26-5-2008 19:35:10
dag iedereen

we hebben juist gedaan met onze verbouwingen, nu hebben we nieuwe meubels besteld die deze week gingen toekomen van top interieur. na 12 weken wachten. dus binnen 3 weken trouwen we, en komt het volk bij ons thuis, en wezullen onze meubels niet hebben, nogmaals 12 weken wachten, ze zijn verkeerd besteld geweest, ik ben ten einde raad en woedend.en als je belt snauwen ze je dan nog af, ze moesten eens in mijn plaats zijn

vanessa
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 370

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik26-5-2008 21:32:24

Hoi Vanessa

Ook wij hebben in het verleden problemen gehad met Top Interieur. Ze namen na een tijdje gewoon de telefoon niet meer op, als we met mijn gsm nummer belde. Belde we met een ander nummer dan terug wel, dus ze zijn daar echt verkeerd bezig.
Onze laatste meubels hebben we gekocht bij Beter Meubel in Baarle Nassau. Super service enz...
Leuk is het niet als je geen meubels hebt, maar misschien kan je tafel en stoelen huren en ze bekleden met stof, voor een chiquer effect.
Groetjes
Kim

eline
5-9-2008
 Meld misbruik27-5-2008 9:41:19

Hey Vanessa,
daar het een fout van top interieur is kunnen zij dan niet iets doen,
Hun toonzaal staat toch vol met vanalles en nog wat kunnen ze niet een aantal dingen tentonstellen bij jullie thuis??
Misschien eens vragen.

Tja een ander mogelijkheid is inderdaad huren maar dan heb je misschien een budget probleem.

Nog een andere mogelijkheid is iets doen met tuin meubilair die jullie misschien ook nodig zullen hebben voor jullie nieuwe tuin, ded zijn misschien sneller leverbaar en misschien kunnen de ouders een beetje mee helpen voor het tuinmeubilair
hang er natuurlijk vanaf met meubilair het is
maar deze kan je misschien met een stik in tule versieren of met ballons

en de ruimte ook met ballons en tule en een beetje stof kun ze misschien leuk aan kleden

hopelijk komt alles goed

groetjes ELine
05/09/2008

Sarah
31-5-2007
 Meld misbruik27-5-2008 10:12:54

Hey,
inderdaad niet leuk voor jou! Is het de bedoeling dat de mensen eten bij jou, of is het meer een receptie? Als het meer receptie is zou ik gewoon wat statafeltjes huren met tafelkleed. Dan lijkt het net of je de ruimte met opzet hebt leeggemaakt om er een receptie ruimte van te maken. Ik zou wel in elk geval ook wat stoelen verzamelen bij ouders, vrienden en familie. Dan kunnen de ouderen toch ook wel gaan zitten! Vraag eens na of je niet in een kringloopwinkel mag dingen lenen voor een dagje?

Veel succes, en don't worry, ondanks alles wordt dit de mooiste dag van je leven!!!

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik28-5-2008 10:47:25

Als het enkel samenkomst is, dus niet met receptie, eten,... Kan je ook gewoon tuinmeubilair gebruiken. Zet mooie bloemetjes en wat fleurig servies erop, of een leuk tafelkleedje,.. Het belangrijkste is dat de mensen kunnen zitten, niet?

Wij zijn ook bezig met verbouwingen. Momenteel aan de bovenverdieping. Met als gevolg dat, op de dag van onze trouw onze volledige slaapkamer midden in de living stond... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...