Terug naar overzicht
hoi sandra,stay-ups zijn nylonkousen die tot aan je bovenbeen zitten (dus zonder broek eraan)en die zelfophoudend zijn, dus zonder jarretels... je weet wel ...zo met meestal een fantasieband bovenaan en aan de binnenkant zit een soort rubber antislip...ikzelf opteer deze ipv een volledige nylon...succes!!!06-06-2008
bedankt betsy,dus als ik het goed versta toch makkelijker of gewone nylonkousen, en waar zijn deze te koop?alvast heel erg bedankt en sorry voor de domme vraag maar was daar niet in thuis. dankzij jou al heel stuk beter.mercikesxxx
Hoi Sandra,Je vindt deze bij de meeste lingerie merken. onder andere bij Dim, Huit, Marie-Jo. Vooral ook eens in de Veritas gaan kijken, daar zijn ze niet zo duur. Nog een aantal winkels: inno, bijenkorf, V&D...GroetjesKim02/08/2008
Je kan die overal kopen. Bij Veritas of INO vb...Er zijn natuurlijk grote prijsverschillenIk draag ook niets anders meer, had altijd problemen met nylons.Als je dit goedkoop eens wil proberen, bij kruidvat hebben ze er voor 3.99 euro.Geen geld, en dan weet je onmiddelllijk of t iets voor jou is.
Ja same here, nylons overleven gemiddeld een halve dag bij mij! Draag sinds een jaar of 5 altijd stay ups en da's voor mij stukken goedkoper en veeeeel comfortabeler.
Ik haal die van mij zelfs op de markt. Merk is Cockup dacht ik. Blijven beter zitten dan die van inno en ook veel keuze van kleuren.
ik weet niet wat iedereen in die stay ups ziet, ik haat die dingen, vooral die vieze kleefrand geeft mij echt geen sexy gevoel.Ik ga voor de normale panty, die zakt ook niet af
wel ik vind die nylons tot bovenaan totaal niet sexy...met die naad over je kont...nee daar voel ik mij niet goed mee maar ja...zo heeft ieder zn voorkeurtjes hé ;-)
Hey, allemaal bedankt voor de reacties, en sandra (naamgenoot) ook bedankt voor jouw mening is idd misschien niet voor iederen comfortabel maar ga het allesinds eens uitproberen trouwen pas 18 oktober 2008 dus mag nog experimenteren.vle groetjes en veel voorbereidings plezier met jullie grote dag.
Die van DIM zijn zeer goed. Te vinden in de inno. Die hebben ook niet die vervelende kleefrand. Zitten heel gemakkelijk.Sabine