Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rotdag

  26-5-2008 18:12:59
Hey,

Ik wil even mijn hartje luchten. Ik ben vorige zaterdag getrouwd en heb me eigenlijk echt slecht gevoeld op bepaalde momenten. We hadden een zaal gehuurd die we zelf in orde gingen maken en daar bleek op vrijdag al heel wat niet in orde te zijn. Ik heb me hier echt druk in gemaakt en we zijn daar tot 's avonds laat bezig geweest om nog zoveel mogelijk op te lossen. Hierdoor waren we super laat thuis, moesten we dan snel nog enkele dingen regelen die ik eigenlijk eerder en meer uitgebreid wilde doen. Ik heb ook de mis niet meer kunnen overlopen met een aantal mensen. Lag superlaat in mijn bed en was dus totaal niet uitgeslapen. Mijn bezoek aan de kapper was met meer dan een half uur uitgelopen. De kapper begon eerst met een kapsel dat ik totaal niet gevraagd had, maar heeft het uiteindelijk wel aangepast. Iedereen was al bij ons thuis toen ik daar te laat aankwam en me nog volledig moest aankleden. En als hoogtepunt was de viering voor mij een volledige ramp. We waren iets te snel vertrokken, kwamen dus iets te snel aan. Hierdoor was diegene die het uitstappen ging begeleiden nog in de kerk. De suite is uitgestapt en bleef voor de kerk staan, ik zei hen binnen te gaan, waardoor ook alle gasten mee binnen gingen, wat niet de bedoeling was. De muziek voor de suite had niet gespeeld. Wij zijn supersnel binnen gegaan, mijn man heeft me niet zien binnen komen. En het ergste was de geluidsinstallatie. Alle liedjes werden verkeerd gespeeld. Ofwel werd het verkeerde opgezet, ofwel werd een lied plots gestopt en als men dan het volgende opzette begon het vorige terug in het midden te spelen. Ik was kapot, heb zitten wenen en iedereen maar denken dat ik ontroerd was terwijl ik me gewoon miserabel voelde. Mijn man heeft dus ook niet van de viering genoten aangezien ik me zo slecht voelde. En voor het laatste liedje hebben ze eerst een stuk of 5 keer een verkeerd opgezet voor ze het juiste vonden. We zijn ook in de verkeerde volgorde naar buiten gegaan, ik wilde graag dat de gasten al buiten stonden en dat was dus niet het geval. Ik heb me gisteren ook rotslecht gevoeld omdat mijn mis, die we niet meer kunnen overdoen, zo in het honderd gelopen is. Ik wist niet dat je je zo slecht kon voelen op je trouwdag en dat er zoveel tegelijk mis kon gaan. In plaats dat ik me gisteren gelukkig voelde heb ik een hele dag geweend. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik moet ontwaken uit een vreselijke nachtmerrie.

Sorry voor dit verhaal, maar het moest me even van het hart. Het lijken misschien kleinde dingen, maar als alles zo bijeen komt..

Kim

Kim
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 944


Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik26-5-2008 18:32:47

Hey Kim,

Ik leef heel erg met je mee! Van je trouwdag verwacht je inderdaad dat dit dé perfecte dag van je leven is. Probeer te denken aan al momenten die wél mooi waren, aan de gasten die er voor je waren... En draag die dingen met je mee!
Kop op!

Katleen



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 19:06:12

hoi kim,
oei...dit is geen leuke ervaring...
probeer idd van de mooie momenten te genieten...
amai...nu krijg ik nog meer zenuwen!!!
wij huwen binnen 11 dgn...
06-06-2008



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik26-5-2008 19:08:42

Hey Kim

Ik vind het zo erg voor jou. Echt ongelofelijk. Dit had dan een van de mooiste dagen uit je leven moeten zijn.
Waren er niet een paar mooie momenten? Want dan moet je die in je gedachten houden. Dat zijn dan de belangrijkste herinneringen.

Ik hoop dat je toch een paar leuke herinneringen hebt en de slechte een beetje kan vergeten.

Groetjes -x-



Anne

 Meld misbruik27-5-2008 9:16:21

Hallo Kim,

Is zo erg voor je. Kon je alles maar terug draaien en genieten van je dag.
Zelf heb ik ook veel zenuwen voor mijn dag, gelukkig helpt Eveline van dreamevent ons veel want ik denk niet dat ik het zou kunnen overleven mocht ik ook hetzelfde tegenkomen als jij.
Denk aan de mooie momenten en dat jullie man en vrouw zijn nu


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...