Terug naar overzicht
Hoihoi Betsy,Hier ook bibberende benen, slapeloze nachten! Wij stappen ook in het huwelijksbootje volgende vrijdag. Het enige wat ik nu nog verlang (zoals iedereen waarschijnlijk!) is mooi weer. Nog maar 11 dagen te gaan! Joehoe!!!!!!!! Veel sterkte nog en hopelijk blijft dit inderdaad niet duren tot aan DE dag...Groetjes,Delphine
Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd en ik had voordien ook echt wel zenuwen. Ik kon amper slapen en zag overal problemen. Maar naarmate de dag kwam werd ik kalmer. Ik heb echt genoten van onze trouwdag zonder echt veel stress te hebben. Het was een zalige dag.Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
De week daarop is het aan ons en ik heb ook super zenuwen. Ik ben voor de zoveelste keer ziek (infectie aan de luchtwegen) Ik kan niets zeggen want ik ben zo hees als iets. Ik hoop echt dat ik me dan niet zo beroerd ga voelen als nu want dan zie ik het echt niet zitten.
hallo Wij trouwen ook op 6 juniIk heb de zon bestel hoor.En de de zenuwen zijn hier ook niet weg te slaan. Aan iedereen veel succes