Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht muziek voor in de kerk gezocht

  26-5-2008 9:59:36
hallo allemaal,

met nog 54 dagen op de teller, wordt het zo stilletjes aan toch wel spannend, zeker omdat ik nog heel wat dingen moet regelen. de grote zaken zijn wel in orde, dus als ik een tandje bijsteek zal dit wel lukken.

we zijn volop bezig met het misboekje en zouden graag in de mis iemand hebben om muziek te maken, dus geen cd'tje.

hebben jullie iemand die jullie kunnen aanbevelen en die nog beschikbaar is? het is reeds voor 19.07.08... in lier

alvast bedankt voor de tips

Daphne
19-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 867


katrien
8-11-2008
 Meld misbruik26-5-2008 21:57:45

surf eens nar www.doublevoice.be

Katrien



kyra
5-7-2008
 Meld misbruik27-5-2008 10:45:22

Hey Daphne,
Ik ben zelf zangeres en luister regelmatig huwelijksmissen op.
Interesse? Mail me dan marr op
kyra.cuypers@skynet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...