Terug naar overzicht
Hoi AnneliesWij werken rond het thema, reizen. We hebben een landenbuffet. In de misviering wordt dit thema verwerkt. En de genodigden mogen reischeques gaan halen, zo financieren ze onze huwelijksreis naar Mexico.Groetjeskim
Hoi! Wij werken rond het thema vliegtuigen en reizen omdat we elkaar op de luchthaven hebben leren kennen. Onze uitnodigingen zijn vliegtuigtickets, wij gaan foto's laten nemen op de luchthaven. En ons feest is dan met cocktailbar en ijskraam en decoratie in (hopelijk) vakantie sfeer! Groetjes!Lieve 28/06/08
Hallo,Wij werken rond het thema Film. Onze uitnodigingen zijn filmposters en de naamafroeping gebeurt per filmmuziek. Dat leek ons wel leuk en als huwelijksbedanking geven we een doosje popcorn met onze foto op.
Hey,Wij hebben als thema 'bouw' gekozen omdat wij tijdens onze huwelijksvoorbereidingen ook beginnen met de bouw van ons droomhuis. We gaan foto's nemen op onze bouwwerf (net winddicht dus ideaal moest het regenen die dag), de tafels worden verduidelijkt door foto's van de verschillende stadia van onze bouw (bv fundering,dak,...), ons gastenboek wordt een zelfgemaakte maquette van hoe ons huis er gaat uitzien waarin de gasten dan papiertjes met hun wensen in kunnen doen (het dak kan opengeschoven worden) en onze uitnodigingen/misboekjes hebben als achtergrond bakstenen met opschrift 'wij bouwen aan onze toekomst'Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen !Jill24-01-2009
Hey,Voor mijn huwelijk werk ik samen met dream event omdat we in het theam van hollywood werken,zij houdt zich bezig met de budgettering die we hebben opgegeven en wat we wensen. Zo kan ik genieten van mijn dag en weet ik dat alles is geregeld zonder mijn zorgen te maken.Mss een aanrader: www.dreamevent.be Ann