Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

regio Aalst

  24-5-2008 11:04:55
hallo iedereen, wij trouwen op 8/8/8 en zijn nog op zoek naar een kostuum voor de bruidegom. Weten jullie waar wij kunnen gaan kijken voor kostuums? Bedankt Peggy

peggy
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1882


Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik24-5-2008 11:40:35

Hey,
wij wonen in Aalst en mijn verloofde is voor zijn kostuum naar Style & Tailors geweest. Die winkel is er nog niet zo lang. Je kan eens kijken op hun site

Marijke
12/07/08



aaron
8-8-2008
 Meld misbruik24-5-2008 13:43:52

Hey Peggy, wij zijn ook van Aalst en trouwen ook op 8/8/8. Je kan eens kijken bij Paul Manaert tussen Appels en Dendermonde of op het dorpsplein in Lede, tussen dreamlan en het kerkplein op de rechterzijde. Daar hebben wij onze kostuums gevonden. Veel plezier, Aaron & Davy



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik24-5-2008 15:05:07

- Windsor in Kattestraat, Aalst
- Intro, Ninove
- Pierre Yves, Gentse Steenweg, Aalst
- Arezzo, zijstraat van de markt, Lede
- Fashion Forum, Denderleeuw



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik24-5-2008 18:58:28

Hey,

Mijn ventje had zijn kostuum van bij Style Tailors, wel in Mechelen, want de winkel in Aalst is er inderdaad nog maar pas. Alles was tiptop in orde, heel tevreden van. Dus zeker eens gaan kijken!

Groetjes,

Tania
al 21 dagen getrouwd



Ilse

 Meld misbruik25-5-2008 10:28:44

Hey,

Wij zijn van Gooik, tegen Ninove en mijn ventje heeft zijn kostuum in Zottegem gaan halen bij Labaere... (ze hebben een site)

Groetjes
Ilse



Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 9:49:00

Hallo,

Wij trouwen ook op 8/8/8. Mijn ventje heeft zijn goesting gevonden bij Pierre-Yves in Aalst. Succes nog

Groetjes, Darcy



Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik26-5-2008 14:01:45

Kijk eens naar Villa Verdi in Gent op de Kortrijksesteenweg. De mannen van onze suite zijn daar allemaal om hun kostuum geweest. Ze maken het daar volledig op maat voor 495€, daarbij kregen we nog 2 hemden en een das er gratis bij... mooi meegenomen. Levertermijn is ongeveer een 3-tal weken. Veel succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info