Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

na de mis

24-5-2008 9:55:26
heb hier al gelezen dat sommigen na de mis een ijskar of iets waar de mensen iets kunnen drinken laten komen, waar halen jullie info daarover?

ulrike

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 382

evy
1-3-2009
 Meld misbruik25-5-2008 9:43:15

Wij voorzien een ijskarretje zodat iedereen na de viering van een ijsje kan smullen.
Wij contacteerden enkele lokale ijsverkopers en vroegen achter prijzen. De meesten hanteren gewoon de prijs die ze ook vragen als ze hun ronde doen. Anderen werken met een forfait, maar ik heb de indruk dat dat altijd duurder uitkomt.
Gewoon contact opnemen met de ijsventers uit de buurt en zij kunnen je vast helpen ;)

Groetjes

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik26-5-2008 11:04:19

bij ons is er na de mis een geneverbar voorzien.
enkele vrienden van ons gingen dit organiseren!
groetjes, sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...