Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te Doen?

23-5-2008 10:55:02
Hey medebruiden. Ik zit met een probleempje. Ik ben al naar twee winkels geweest en heb al een paar kleedjes gepast. Nu was er eentje waar ik direct aan verkocht was, maar ons mama zegt dat ik nog naar andere winkels moet. De laatste twee weken droom ik echter een hele tijd over dat kleedje. Zou ik dan niet best voor mijn droom kleedje gaan of toch naar ons mama luisteren en nog winkels afgaan. Ik heb alleen schrik dat als ik toch niets vind mijn kleedje mss niet meer in de collectie zit.
Hopelijk kan iemand mij goede raad geven en mij helpen met de knoop door te hakken.
xxx

Mandy
8-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 485

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik23-5-2008 10:56:44

als ik je zo hoor... knoop doorhakken en dat kleedje gaan bestellen!!

Els
30-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 11:06:22

dat kleedje bestellen natuurlijk!!! Ik vind niet dat je enkele winkels moet afdoen. als dat het kleedje van je dromen is, niet aarzelen.
ik heb 1 winkel bezocht en het eerste kleed dat ik aanhad heb ik besteld...

janne
5-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 11:10:40

Ik heb enkele winkels bezocht en dan toch bij mijn eerste kleedje gebleven, dus ik zou zeggen...bestel je droomkleedje maar!!

Patricia

Meld misbruik23-5-2008 11:32:59

Ik zou ook bestellen, dat heb ik ook gedaan.
Maar nu heb ik toch een beetje spijt dat ik niet nog minimum één winkel meer heb gedaan. Dat kan vooral liggen aan t feit dat t van mij nu niet traditioneel gaat zijn, maar toch.

Mss één winkel extra doen en al eens informeren tot hoe lang je je droomkleedje kan bestellen?

Patricia

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik23-5-2008 11:57:27

Gewoon doen!!! Ik was ook direct verkocht toen ik mijn kleedje zag en heb er totaal geen spijt van gehad. Het was mijn droomjurk.
Groetjes,
Diane
6 dagen getrouwd!
elisadiana1@hotmail.com

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:12:49

De eerste dag dat ik ging kijken voor een kleedje zag ik er een dat ik buitengewoon geweldig vond. Ik twijfelde om het meteen te kopen, wat als ik nog een mooier zou vinden?

Een week later had ik in een andere winkel afspraak. Ik betrapte mezelf erop dat ik steeds 'mijn' kleedje aan het zoeken was.
Ik vond echt mijn goesting niet.

Al de hele week zat ik zo erg met 'mijn' kleedje in mijn hoofd.

Ik heb, bij het buitenkomen van de winkel meteen gebeld naar Bree (Le Chapeau) met de boodschap 'hang mijn kleedje opzij, ik kom het halen' (ik had een kaartje met info meegekregen).

Een uur later was ik daar en heb meteen de knoop doorgehakt.

Geen enkel moment meer heb ik getwijfeld en ik heb super veel complimentjes gekregen.

Sabine
Al 7 weken getrouwd

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:26:56

Ik heb ook maar één winkel gedaan en direct mijn zin gevonden. Ik had direct een kleedje op het oog, heb er daar nog een paar andere gepast maar dat eerste was het echt wel voor mij, ik heb ook direct besteld en geen spijt van gehad hoor.

Inge
14/06/2008

Chantal
30-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:42:49

Ik heb 1 winkel bezocht en het eerste kleedje dat ik gepast hebt, was perfect. Ik heb er nog een paar andere gepast maar toch vergelijk je alles met je favoriet. Gewoon bestellen!

Chantal
30/08/08

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik23-5-2008 13:25:54

als je echt uw zin hebt gezien en je er goed bij voelt, dan blijf je altijd best bij je eerste besluit! want eens uw droom kleedje in uw hoofd zit, ga je toch nergens nog uw zin vinden hoor :-)
dus ik zou als de bliksem om dat kleedje gaan! ;-)

eline
5-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 13:28:27

Hey Mandy

Je kunt altijd nog een andere winkel doen maar doe het vlug zodat je dan definitief de knoop kunt doorhakken

Het heeft heel veel met gevoel te maken en ja als de vonk der is ist moeilijk om een adere te vinden dat eventueel beter zou zijn
he

Misschien rap nog nen winkel doen om u moeder content te stellen en dan da ander rap bestellen.

groetjes ELine
05/09/2008

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 14:38:03

hey Mandy

eerlijk gezegd zie ik het nut niet in van nog andere kleedjes te passen...
Met uw kleed moet je zoiets hebben van 'dit is het', dit past me, dit vind ik mooi.
Dat heb je denk ik maar met 1 kleed.
Je kan altijd nog andere winkels doen, maar ik denk dat je toch altijd met dat ene kleed in gedachten gaat zitten.
Ik heb 1 winkel gedaan, en mijn derde kleed was prijs!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik23-5-2008 16:56:49

Ik had mijn kleedje zien hangen toen ik voor info de winkel binnenstapte,op de "pasafspraak" heb ik op aanraden van de winkel juffrouw nog een paar andere kleedjes gepast,maar al snel was duidelijk dat ik verkocht was aan dat ene kleedje!!

Dus ik zou zeggen nie twijfelen,en gaan bestellen.
Als het jouw "droomkleedje" is en je hebt er een goed gevoel bij moet je niet twijfelen.
Ga ervoor!!

Succes sarah

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik24-5-2008 10:10:36

Inderdaad, ik zou het kleedje ook bestellen. Ik heb ook maar 1 winkel gedaan en het 4e kleed was prijs!
Groetjes
Kim

Patricia
1-1-2008
 Meld misbruik24-5-2008 21:04:45

Ik ben naar 7 winkels geweest, en mijn ervaring was: hoe meer kleedjes je past, hoe minder je nog weet wat je wil! Ik had niet veel keuze omdat ik niets 'wauw' vond (buiten één, maar dat vond ik dan weer te duur). Als je echt vind: dit is het, en de prijs is ok: doen!!!

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik1-6-2008 18:09:18

Hallo Mandy,
Luister niet naar je mama, maar naar je hart. Ga gewoon voor het kleedje van je dromen. Ik zelf had mijn favouriet kleedje gevonden in de eerste winkel en binnen 15 minuten. Ik heb nog steeds geen spijt van mijn keuze. Dus doen !!
Groetjes,
Sanne
08/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...