Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado's

  23-5-2008 10:10:28
Hoi bruidjes

Geven jullie priester, ceremoniemeester, feestzaal een kado?

Groetjes

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 954


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-5-2008 10:21:14

Hallo,
Wij hebben nadien een foto opgestuurd naar de priester en de zaal. Een ceremoniemeester hadden wij niet.
Groetjes



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik23-5-2008 10:37:11

nee tuurlijk niet, je betaalt ze toch allemaal



Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:19:47

Inderdaad, die mensen doen een job en je betaalt ze. Geen zin om daar grote cadeau's aan te hangen.
We gaan gewoon een foto binnensteken of doormailen van 'hen aan het werk' als herinnering.



Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik23-5-2008 15:27:40

Alleen de priester willen wij iets geven. We kennen hem toch een beetje: hij is bij ons al thuis geweest, we hebben al een heel aantal van zijn misdiensten bijgewoond (ook voor de verloving), hij is heel vriendelijk en laat ons vrij kiezen...
Wij willen hem daarom graag uitnodigen op onze receptie.

Aan de feestzaal en ceremoniemeesters zouden wij niets geven. Tenzij je enige band hebt met deze mensen, zouden we niets geven. Het is inderdaad hun beroep.



joke
12-7-2008
 Meld misbruik23-5-2008 16:05:22

Nee, maar we vermelden ze wel even bij het dankwoord achteraan in het misboekje (feestzaal niet, dat past daar niet, vind ik) Ze worden er tenslotte voor betaald!



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-5-2008 17:54:03

hallo,
Wij hadden dat ook niet gepland, maar nadien waren we zo blij, was alles zo perfect geregeld dat we hen nog eens expliciet wilden bedanken, ook al is het hun job om het goed te doen en worden ze er goed voor betaald.



Natacha B

 Meld misbruik24-5-2008 10:23:55

Priester en ceremoniemeester hadden wij niet.
Feestzaal sturen we een lieve mail met bedankt foto.
DJ hebben we positieve feedback gestuurd voor op zijn website te zetten.
Fotograaf en traiteur hebben we niets speciaals gegeven.
Naar de bruidswinkel ga ik normaal gezien nog een foto opsturen, dat hadden ze gevraagd.

We hadden wel aan traiteur, feestzaal, DJ en fotograaf een uitnodiging gegeven.
Misschien mailen we naar iedereen nog een bedankt foto door.

Persoonlijk denk ik niet dat ze op bedankingen gaan rekenen, tenslotte vragen ze hun prijs en hebben ze daarmee genoeg hé. Een woordje van appreciatie (en positieve reclame naar anderen toe) doet wsl al meer deugd.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...