Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog één dagje

  23-5-2008 9:07:52
Hoi bruidjes

Morgen is het zover: onze grote dag, een dag waar we hard voor gewerkt hebben en naar uit kijken. Ik moet zeggen: ik heb nog geen zenuwen, hopelijk blijft dat zo!
Zijn er nog bruidjes die morgen trouwen?

Heel veel succes allemaal, het weer gaat tamelijk mooi zijn (geen regen tenzij in de late avond, doe dat allemaal goed en geniet er met volle teugen van!

xxx
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 967


Inge
24-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 9:12:55

Hallo Annelies,

Ook voor ons is het morgen de grote dag!
Ik ben eigenlijk wel zenuwachtig, ik heb de laatste 3 nachten nog maar weinig geslapen, ondanks ik weet dat alles in orde is en tot in de puntjes is voorbereid.
En hopelijk blijft de regen uit tot 's avonds zoals ze voorspellen.

Ik wens jullie een schitterende huwelijksdag en geniet van alle momenten!!

Vele groetjes, Inge



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik23-5-2008 9:14:47

GENIET ERVAN !!!

Groetjes,

Jill



Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik23-5-2008 9:20:29

Proficiat voor morgen alvast, mijn haartjes op mijn armen komen recht als ik je berichtje lees. Ik heb nog 21 dagen op mijn tellerke staan en ik ben hyper nerveus. Kmoet je bewonderen dat je er zo kalm bij blijft.

Doe dat goed morgen geniet van je dag en breng een verslagske uit he

Groetjes en een dikke proficiat

Nathalie



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik23-5-2008 9:34:28

Ik heb de dag voor ons huwelijk helemaal niet geslapen, was terug een nachtje in het ouderlijk huis gaan slapen en dat was sowieso al even terug wennen. Maar ik heb toch kunnen genieten van mijn mooiste dag en ben blijven doorgaan tot de dag erna om 8u s'morgens en dan weer om 11u opgestaan, dus slaap had ik echter niet nodig hoor.

Probeer gewoon te genieten vanaf het moment dat je uit je bed stapt want het gaat allemaal zo snel dat het zo weer voorbij is, maak je vooral nergens zorgen mocht er iets verkeerd lopen, dat komt automatisch allemaal op zen pootjes terecht. En geniet enorm van de aandacht die je krijgt, het is tenslotte jouw dag.

Groetjes en geniet ervan Kelly
ondertussen 237 getrouwd



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik23-5-2008 10:04:03

Annelies en Inge,

aan allebei een fantastische huwelijksdag toegewenst morgen!



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik23-5-2008 10:26:58

Hey,

yup, we' getting married in the morning!! Ik ben wel nerveus hoor, slaap ook al slecht, maar heb er ook keiveel zin in :) Jammer genoeg heb ik enorme keelpijn en een hoest, hoop dat dat tegen morgen wat beter is :) Leven de keelpillekes anders ;)

Maar alleszins, aan de medebruidjes voor morgen, veel plezier ook & tot na de huwelijksreis hé!

Cheerios

Cathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...