Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

  8-4-2005 14:30:18
Hallo iedereen

Ik heb eens een vraag!
Ik ga binnenkort men kleed vast leggen maar ik ben nog aan het twijfelen welke winkel.
Men keuze's zijn het BRUIDSHUIS in merksem of JAGRE in antwerpen.
heeft er al iemand bij die winkels geweest? En waar is het beste kwa prijs en ontvangst.
Dus alle info is zzeeeeer welkom.

groetjes 10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 588


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 14:42:39

amai jij bent er snel bij voor je kleed

ikzelf ben bij jagre geweest, en heb geen klachten. Alles zeer positief.
De rpijs valt daar ook heel goed mee hoor mijn jurk kost bv ongeveer 830 euro

groetjes
sandy



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 14:44:15

Hoi Cindy,

Hebben ze daar de collectie 2006 dan al binnen?

Groetjes,
Ann



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 14:45:38

Ik ben bij allebei langsgeweest. Bij het Bruidshuis een minder goeie ervaring dan bij Jagré! Uiteindelijk ben ik toch nog naar een andere winkel geweest (gewoon ivm de keuze van de jurk), maar Jagré vind ik een aanrader.
Groetjes,
Nele



Tine
6-8-2005
 Meld misbruik8-4-2005 15:01:28

Ik ben ook eens langs geweest in Merksem. Mijn ervaring was ook niet helemaal positief... Ik ben uiteindelijk ook ergens anders geweest, ook omwille van de jurk-keuze (die hadden ze nergens anders). En ik denk dat je je best daardoor laat leiden...
Een vriendin had vorig jaar haar jurk van Jagré, en was zeer tevreden van de service !
Succes ermee !
Tine



An
24-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 15:12:47

Ik kan je het bruidshuis alleen maar aanraden. De meningen over verschillende winkels zijn heel verdeeld. Zie gewoon waarvan jij de beste indruk hebt, bij welke verkoopster jij je het beste voelt en welke winkel voor jouw het eenvoudigst te bereiken is enzo. Volg je hart. Het is een TROUWKLEED hé



Els
1-4-2006
 Meld misbruik8-4-2005 15:30:54

als je dan toch nog zoveel tijd hebt, zou ik gewoon in beide winkels eens gaan... dan kan je nog kiezen!



fietje
24-9-2005
 Meld misbruik8-4-2005 19:26:30

Ga jij nu al kijken voor een kleed? De nieuwe collectie komt pas uit in oktober 2005.
Ik zou toch nog wat wachten mocht ik van jou zijn zodat je kan profiteren van de nieuwe mooie collectie.
Een kleed hoef je pas 6 à 7 maand voordien bestellen hoor.
Mijn beste vriendin is net bevallen en trouwt binnen 2 weken. Ze heeft haar kleed net na de geboorte aangekocht en zal het zelfs op tijd hebben



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik8-4-2005 22:34:27

hallo Cindy,

ik ben zelf 3 weken geleden naar het Bruidshuis geweest en ik ben ZEER tevreden. Ik kan alleen maar zeggen dat ze er echt tijd voor mij hebben genomen, heel veel tips hebben gegeven en mij echt goed hebben begeleid in mijn keuze! Veel succes ermee

groetjes
kathleen
3.12.2005


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...