Terug naar overzicht
GeachteIk ben DJ Wouter Droeshaut en wil wel komen draaien op julie feest.Mijn vraagprijs is: 250€ EN DAT TOT OP HET EINDE VAN HET FEEST!Ik heb mijn eigen discobar die gemakkelijk zalen van 150 man aan kan!Ben u geïnteresseerd?Laat me dan iets weten via: wouterdroeshaut@hotmail.com
Hey Wouter,Ik kan je mijn eigen toekomstige ventje aanbevelen, hij is al 20 jaar dj en heeft heel veel ervaring met trouwfeesten. Hij draait zelfs op onze eigen feest op 22-08-08 want ik wil gewoon geen andere ;-) Je kan hem bellen op 0486 95 24 93 of mailen naar mike.petra@live.beGroetjes,Petra
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Hoi Els,Wij hebben dj Black-box(Chris Bogaerts) hebben hem bij vrienden op feest gehoord!Speelde kei toffe muziek, we hebben hem dus ook voor onze trouw op 14/08/08 geboekt! Prijs valt ook goed mee!tel:015/711339 of 0474/600259Iris