Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  22-5-2008 19:17:50
Hallo beste bruidjes,
wij zitten met een probleem. We dromen van een 'verre',warme huwelijksreis, omdat we beiden nog nooit in een vliegtuig zaten. Nu is het probleem dat we eind september trouwen en ofwel in de herfst- of in de kerstvakantie op huwelijksreis zouden gaan,
omdat we beiden in het onderwijs staan.
Wie kent mooie plekjes, waar het in sept-dec warm is en liefst niet meer dan 4 uur naartoe vliegen is? (Marokko en Egypte zien wij niet zitten)
Geeft iemand tips??? (Alvast bedankt!)

Céline
26-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1063


Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik22-5-2008 19:25:24

Waarom niet naar Algarve? Is iets meer dan 3 uur vliegen en in september is het er nog warm. Wij zijn eerder ook al naar Rhodos en naar Cyprus geweest in september en telkens was het er nog zeer warm.

Succes!



joke
12-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 19:40:08

De kerstperiode is natuurlijk ideaal om naar Mauritius en de Dominicaanse Republiek te gaan. Enige nadeel is dat het wel wat verder vliegen is natuurlijk...



Céline
26-9-2008
 Meld misbruik22-5-2008 19:47:44

We vrezen niet alleen voor de duur van de vlucht, maar het is dan ook orkaanseizoen in die streken hé.
En ik ben nogal bijgelovig in die zaken ...
De Algarve heb ik es opgezocht en dat ziet er wel goed uit! BEDANKT voor de tip!!!



vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 20:13:32

hallo
wij gaan naar turkije, dat is iets meer dan 4u vliegen, en normaal gezien is dat er ook nog mooi warm in september

mvg



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 20:31:52

Hoi,

en de Canarische eilanden? Tenerife, La Palma, Gran Canaria, Fuertaventura, ...

Groetjes
Ilka




joke
12-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 20:32:47

In december is het orkaanseizoen normaal wel gedaan, dacht ik. Ik heb me laten vertellen (ook internet enzo) dacht dat dat begint rond deze periode tot idd september. Want wij dachten ook eerst naar de dominicaanse te gaan, maar hebben dat om die reden dus niet gedaan. Wij gaan nu naar Kroatië, das mss ook nog een idee? Helemaal niet ver (2 uur vliegen), prachtige natuur en nog geen massatoerisme.

Grts, Joke



KATRIEN
26-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 8:32:13

wij gaan naar Zanzibar op huwelijksreis. Is natuurlijk wel langer vliegen maar het is wel het paradijs en in december is het de beste periode om er naartoe te gaan!



eline
5-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 9:25:10

Hey Céline,

Ik denk in ddat als je niet langer dan 4 uur wilt vliegen en toch nog warm weer wilt zeker als het kerstvakantie is dat je dan richting de evenaar moet dus dan is dat inderdaad marokko, tunisie, egypte turkije

Voor de herfst denk ik dat je ook die regio uit moet en alleen meer kans maakt op mooiere weer

Als jullie in de kersvakantie pas zouden kunnen gaan dan raad ik jullie een winter vakantie aan. in de bergen met sneeuw
Jullie hoeven daarom niet een wintersproet te beoefenen maar hoog boven de wolken kan het zonnetje echt wel prachtig schijnen en alles is er wit wat op zicht iets magische heeft
Jullie zouden een super gezellige chalet kunnen huren en uitspajes met de slee doen zo van die echt romantische sleen.

Hopelijk vinden jullie een leuke bestemming waarin jullie terugvinden wat jullie zoeken

groetjes ELine
05/09/2008



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:15:38

Costa del Sol?
Is heerlijk in de herfst



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 12:40:15

Wij trouwen ook eind september (20/09/2008) en gaan daarna 12 daagjes naar madeira, das denk ik 3u30 ofzo vliegen.

anders als je houdt van een wat meer cultuurgerichte vakantie is MALTA een aanrader wij zijn daar 2 jaar geleden geweest dat ligt voor de kust van afrika in de middellandse zee dus in september en oktober ist daar zeker mooi weer.

groetjes

Tamara



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik23-5-2008 19:52:47

Wij vertrekken op 7 september naar torremolinos,zuiden van spanje.
Heerlijk weer in die tijd van het jaar. Een 3 uurtjes vliegen,vandaar uit kan je vb naar de straat van gibraltar,...
We gaan een paar dagen een auto huren om excursies op eigen tempo te doen.

grtz sarah



Veerle

 Meld misbruik27-5-2008 11:03:51

De griekse eilanden zijn prachtig!!
La gomera ook..



Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik11-6-2008 9:45:14

Heey

De hotels in de Griekse eilanden zijn maar open tot in oktober, en dan is het weer er toch al kantje boordje denk ik. Wij trouwen in juli volgend jaar, en zouden nr Kreta gaan, dan is het daar echt wel prachtig weer, maar na oktober zou ik het niet meer wagen.

Gran Canaria en Tenerife zijn zeker een aanrader!! Is 4uur vliegen, en een zalig zonnetje verzekerd. Deze canarische eilanden horen bij Spanje, dus zeker geen rare toestanden of sfeer zoals je mss voor vreest in landen zoals egypte en marokko.(alhoewel dit best meevalt...)

Als je een zalige vakantie wil, dan is "RIU club hotel Gran Canaria" zeker een aanrader! Wij waren daar vorig jaar in november en het was er fan-tas-tisch, en super weertje!! schitterende all-in-formule: eten heel de dag door, verschillende bars, cocktails aan het zwembad... noem maar op. Het is wel een club hotel, dus wel wat animatie, maar zeker niet overdreven hoor. Als je liever iets typisch voor koppels wil zijn de "RIU grand palace maspalomas oasis" OF "RIU palace meloneras Resort" echte toppers, maar dan ietsje duurder dan het clubhotel en geen all-in. Zoiezo met een RIU hotel op één van de canarische eilanden kun je niet missen. Eens naar een RIU geweest, wil je niks anders meer ;-) (check de site www.riu.com maar eens)

Veel succes!
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums