Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke lingerie

22-5-2008 14:12:54
hallo bruidjes,
ik ben vandaag op zoek gegaan naar een gepaste bh . het moest er één zijn zonder bandjes. jullie kunnen het al raden..... niks te vinden!
er waren er verschillende maar elke keer ik ze aandeed had ik het gevoel dat heel het zaakje naar beneden zakte. het trok op niks! heb er aangehad van dim, chantelle, sloggi en nog een paar merken. probleem is dat ik een c-cup heb.
is het dan mis beter om ze vast te plakken (de bh bedoel ik dan)of om een korset te nemen?
alvast bedankt voor de raad
groetjes

wendy
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 891

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 14:28:23

Ikzelf heb ook een bh zonder bandjes aangeschaft en dit in een D-cup, het is er één van L'Aventure, ik vind dat ze vrij goed blijft zitten. Ik heb wel mijn omtrek een maatje kleiner genomen dan normaal (een 70D ipv een 75D) zodat de bh nog steviger aansluit.

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik22-5-2008 14:42:27

Je moet idd wel naar een degelijk merk krijpen, echt naar een lingeriezaak gaan, niet hunkemoller ofzo... Ik heb er eentje van Prima DOnna, en ik heb een E -cup, ja ook voor mij hadde ze eentje dat pastte

veel succes

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik22-5-2008 15:27:32

De mijne is er ene van marie-jo (koste wel 65 euro ofzo) maar hij zit suppermakkelijk. HIj is gewoon wit en de bandjes zijn met boemetjes om de 3 cm ofzo. Je hebt er ene die zonder bandjes of met kan en een andere die er erg op lijkt maar voor een halter is (telkens kan je ook doorzichtige bandjes kopen)

nog veel succes

Bieke
4-10-2008
 Meld misbruik22-5-2008 15:58:33

Ik ben ook op zoek naar een bh zonder bandjes. Normaal koop ik altijd Marie Jo maar die vind ik niet goed voor bustiers. Heb reeds Sellmark gepast, zijn niet de mooiste modellen maar zit perfect! En das toch het belangrijkste op je trouwdag. Heb nog geen gekocht, is pas voor oktober dus ga nog een beetje wachten maar het wordt zeker een Sellmark hoor!

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik22-5-2008 16:49:12

ik heb er ook eentje van sellmark... en het is wel een heel mooi model hoor!! vanvoor aan de borst zelf is hij effen met een ingewerkte tekening, aan de sluitingsbandjes zit er hele mooie kant aan. hij is ivoorkleurig. vind dit een heel mooi modelletje!! en zit perfect!!

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik22-5-2008 17:23:00

hallo, ik heb ook een bustier jurk en heb ook een eindje gezocht naar de gepaste bh. Eerst bh-tape gekocht maar dat is niks voor mij. Uiteindelijk is het een ivoorkleurig setje geworden van Marie jo model Travis. 'tis vrij simpel (zonder franjes) maar 'tzit wel goed.

Succes nog!
(20/09/2008)

hilde

Meld misbruik22-5-2008 17:30:27

Hallo,

Ik heb een BH gekocht van chantelle. Heb zelf een 75 D en zit perfect. veel hangt wel af van het model en de cupvorm want ontzettend veel verschil in. is een kwestie van aanvoelen. Heb er verschillende aangehad en alleen bij die van Chantelle had ik het gevoel dat het goed zat. Heb dan de mooiste (héél zacht roze)gekocht en die ligt nu nog twee maanden op mij te wachten. Succes ermee!

groetjes

hilde

emilie

Meld misbruik22-5-2008 18:38:47

ik heb er eentje (c-cup) gekocht van sellmark en eentje van marie-jo. Waarschijnlijk sellmark voor overdag en de marie-jo voor 's avonds ;-)
Hou er ook rekening mee dat je kleedje (waarschijnlijk toch)aansluitend is en dat dit ook al wat meer steun geeft.

els
28-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 19:42:50

ik had het omgekeerde probleem, ik heb er van chantelle en sellmark en zo gepast (in de inno) maar die zaten niet goed...
na heel lang zoeken heb ik uiteindelijk een van etam-lingerie, past perfect! én de juiste kleur!

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 20:44:20

Hallo,
ik heb een bh gekocht speciaal voor de bruidjes. Het heet FELINA MARIAGE. Je kunt hem dragen in 4 verschillende standen. zonder badjes, rond de nek, gekruisd achteraan en zoals een gewone bh, maar met onzichtbare bandjes. Ik heb maat 95E en dan is het niet gemakkelijk om een gepaste stijlvolle en gemakkelijke bh te vinden, maar deze zit me als gegoten!!! En dat voor de prijs van 60 Euro. Ik ben echt tevreden.
Groetjes, Wendy
05/07/2008

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik22-5-2008 23:20:02

bedankt voor jullie advies meisjes.
groetjes xxx

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik23-5-2008 7:02:59

Hoi Wendy,

Ik ben iemand die nog nooit van mijn leven een BH zonder bandjes gedragen heeft en je raad het: ik heb ook een bustierkleed! Na lange tijd zoeken heb ik ook een bustier BH gevonden die me goed past. Deze is van het merk Barbara (Frans merk) en ik heb voor mijn volledige setje maar 90 euro betaald. Ik heb ook een C-cup en ik moet zeggen dat het belangrijk is dat je borsten volledig in je BH zitten en niet half (als je begrijpt wat ik bedoel). De verkoopster heeft me ook gezegd (en de mensen waar mijn trouwkleed vandaan komt ook) dat voor onder een bustierkleed het ook belangrijk is dat je een BH zonder lintjes goed moet doen aansluiten. Als je denkt dat hij goed zit bij de middenste haakjes, dan moet je hem nog wat meer aanspannen in de smalste positie.

Hopelijk heb je hier wat aan! Normaal gezien moet je kleed toch ook het één en ander ophouden hoor...

Veel succes met jes zoektocht!

Delphine

Nog exact 14 dagen te gaan!

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik24-5-2008 10:28:05

Hoi Wendy.

Ik HAD hetzelfde probleem. Ook een C-cup en nog nooit eerder een strapless BH gedragen, vond dat maar vervelende dingen. Had er - dacht ik - eindelijk een gevonden van Marie Jo. Koste bijna 90euro! Natuurlijk uitgetest, bleef afzakken.

Uiteindelijk een andere van Sellmark (65euro) gekocht, deze zat veel beter, maar nog niet perfect. In de Veritas kocht ik tape, speciaal om lingerie vast te plakken op de huid. Een rolletje kost 8,5euro. Je moet het wel een aantal dagen uittesten, want je moet wennen aan het gevoel.

Uiteindelijk heb ik ZONDER PROBLEMEN een strapless BH kunnen dragen, die niet afzakte, en waar ik helemaal geen vervelend gevoel bij had. Je moet weten dat mijn top zeker niet vast rond mijn lichaam zat, was zelfs te groot, zat gemakkelijker.

Veel succes ermee, en veel plezier op je trouwdag!!!

Sabine

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik24-5-2008 15:12:31

Hallo!

Ik heb ook een C-cup en had nog nooit een bh zonder bandjes gedragen. Maar met mijn kleed nu kan ik bijna niet anders dus ik maar op zoek...
Ik ben voor de veiligheid naar een echte lingeriezaak geweest en heb een bh gekocht van Sellmark. Een hele mooie! Niet ouderwets of zo maar heel jong en fris. Hij kostte wel 60 euro maar zit perfect! Ik had er bang voor om hem te dragen maar ik heb 'em al enkele keren aangedaan om te gaan werken. Ik ben leerkracht van het zesde leerjaar en zit dus niet stil overdag. Maar geloof me: mijn bh bleef steeds stevig zitten en ik voel me er heel goed in.

Je vindt dus zeker wel iets dat je past! Geloof erin!

Hanne

Patricia
8-8-2008
 Meld misbruik24-5-2008 19:13:13

Hallo,

Dragen jullie ook kousen en kousenband?
Hoeveel betalen jullie gemiddeld voor jullie lingeriesetje?
Ik ben vandaag een lingeriewinkel binnengeweest en het setje dat de verkoopster me aanbeval was € 101 BH en € 82,5 slip. Een kousenband zou €34,5 kosten.
Persoonlijk vond ik dit toch wel vrij duur?!

Groetjes,
Patricia

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik26-5-2008 12:17:10

hallo patricia,
ik heb ondertussen een gepaste bh gevonden en die betaalde ik met slip bij 102 €. voor kousen en kousenband zou ik dan eerder bij de veritas gaan kijken . je kan het zo duur maken als je zelf wil en in die lingeriezaken kan het vlug oplopen.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...