Nu Online
Momenteel zijn er 12 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PLUIS!

22-5-2008 12:07:39
hallo allemaal,
Ik heb gisteren mn tweede proefkapsel gehad bij een nieuwe kapper en ik moet zeggen ik was heel tevreden over het resultaat. Deze kapper deed echt zn best, je zag het echt aan zn manier van werken dat hij helemaal anders was dan dat mens waar ik vorige keer geweest ben. Bovendien was hij ook stukken goedkoper. MAAR ondanks het feit dat het kapsel mooi was, de krullen er 's avonds nog steeds inzaten en de speldjes ook heel de dag goed op zn plaats waren gebleven (wat dus de vorige keer allemaal niet het geval was) begon mn haar na 2uur erg te pluizen.
Is er een oplossing tegen dit vervelende gepluis?
Ik had al gedacht van de avond ervoor mn haar heel erg stijl en glad te maken met de stijltang, maar misschien houden de krullen dan niet goed als het te glad is. Of ik moet een speciale anti-pluis spray zien te vinden...
Heeft iemand TIPS?
Of moet ik dan toch gewoon voor een kapsel gaan zonder krullen?
Ik wil mn haar iig los laten, en gewoon stijl is niet bruidjes achtig... het kapsel dat ik nu had was een beetje sissi achtig
:-) maar sissi pluist niet ;-)
Groetjes, Tineke
14/08/08

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 362

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik22-5-2008 12:47:25

hallo,
Kan je dat niet eens bespreken met je kapper? Hij zal daar toch wel raad op weten?
Groetjes

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 16:38:36

Hoi

Ik doe steeds een serum op mijn haar, is trouwens heel goed voor als je een stijltang hebt zodat je haar niet teveel uitdroogt. Heb je oa van loreal in een paars flesje.
Wel eens navragen bij de kapper (die heeft dat trouwens zelf heel zeker), zodat je haar niet te glad wordt om op te steken.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...