Terug naar overzicht
Kan je datzelfde idee niet toepassen als ze op de receptie aankomen? Wel zien dat jullie er dan wat eerder zijn, hé. Maar dat lijkt me toch wel af te spreken met iemand?
In principe wel, maar de receptie is vlak na de trouw in hetzelfde gebouw, dus ze zijn altijd binnen. En ik weet niet of het zo'n goed idee is om binnen bellen te blazen.Kwestie van morsen en zo. Of is dat wel te doen?
Ja, binnen is het idd wel wat moeilijker, hé. dat zou ik het precies toch ook niet binnen doen. hoewel... als je het doet, zou ik wel sowieso speciale bellenblazers kopen, die dus geen vlekken maken. Want die vlekken gaan er echt niet meer uit! Een ander idee is mss om het bruiskoppel onder een bloemenboog of te laten lopen bij binnenkomst? Iedereen houdt dan een bloem vast de jullie tot een boog vormen. Dat idee komt ook van dit iemand van dit forum en vond het wel leuk en mss voor jullie ook wel een oplossing? Daarnaast kan je natuurlijk ook spelletjes enzo voorzien, maar zelf ben ik daar niet zo voor en al zeker niet op een receptie. Daar heb je sowieso al tijd te kort...Grts, Joke
hey EvaBellen blazen leken mij ook een leuk alternatief, maar pas zeker op van vlekken! Dat zou echt erg zijn!Dan lijken ballonnen oplaten mij veiliger!Of bloemblaadjes smijten?Misschien zou ik dan zelf valse opteren, want echte glijden ook als je erop stapt, kwestie van dat het koppel daar niet het decor in vliegt :-)