Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremonimeester

  22-5-2008 8:31:28
Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester voor ons huwelijk op 11 juli 2009. Wij trouwen in Mechelen.

Kunnen jullie iemand aanraden?

Groetjes
Petra

Petra
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1035


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-5-2008 10:17:08

Hey

Wij hebben al een ceremoniemeester Eddy Wouters maar die zal bezet zijn voor jullie datum :( spijtig want het is echt ne goeie naart schijnt. Maar ik zeg het al om jullie mails naar allerhande ceremoniemeesters te besparen.
Wij trouwen ook op 11 juli 2009 en helemaal niet ver van julie: Hofstade Zemst. Het feest is wel helemaal in Kasterlee.

Een vraagje: trouwen jullie dan ook voor het stadhuis?

Veel plezier met de voorbereidingen!!!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Petra
23-5-2009
 Meld misbruik22-5-2008 12:49:21

Wij wonen in Mechelen (net op de rand Hofstade -Zemst).

Wij trouwen een week vroeger voor het stadhuis. Ik vind dat ook helemaal niet erg. Dan is het die dag wat minder stressy en minder opjagen!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-5-2008 14:28:23

pierre loncin hadden wij en waren heel tevreden



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik22-5-2008 21:47:14

Wij moeten ook op een andere dag trouwen voor het gemeentehuis dus doen we dat die dag ervoor op 10 juli. Ik vond het eerst wel erg maar achteraf gezien heb je idd minder stress.

Ale dan wonen we dicht bijeen :)

Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes, Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...