Terug naar overzicht
HeyOnze tafels worden voorzien van klimop en kandelaars door de zaaluitbater zelf. Wij vonden dit wat te eenvoudig en voorzien kleinde flesjes met bruidssuiker om de tafels wat kleur te geven. Zo heb je twee dingen:1)de tafels hebben een versiering (we kozen voor 1 basiskleur lichtgroen en afhankelijk van de tafels gecombineerd met een andere kleur) en 2)hebben we een leuke bedanking voor onze gasten.Groetjes,Patricia
Hey Mandy,Ik heb als tafeldecoratie theelichthouder gekocht in de AVA met het einde van de kerst dus met korting ik heb 20 potjes voor minder dan 10 euro deze zullen we met bloemetjes vullen indenkdat ik of een paar boeketten in de Aldi ga kopen of op de bloemen markt en deze dan zelf vernijden tot wat in nodig heb.Daarnaast komt ook onze tafelthema ok de tafel dat is een foto van ons met landen, steden waar we overal naar toe geweest zijn die zullen op tafel staan met een foto clips van 1 euro voor 1 en de foto's waren gratis was juist een actie van extrafilmIk denk dus dat voor een budget van 30 tot 40 euro ik 10 tafels mooi versierd zal hebben ik vind dat dit meevalt omdat er per tafel twee potjes levende bloemen zullen staanGewoon genoeg op voorhand uitkijken en zelf eens goed nadenken zo kan je batjes doen en prijs naar beneden halen.Idee van Patricia vindt ik ook supergroetjes Eline05/09/2008
Je kan eens vragen in een instelling voor gehandicapten. Zij maken soms zeer mooie, originele versiering, en voor weinig geld.