Terug naar overzicht
ik heb overal gezocht, en uiteindelijk mijn gerief gevonden bij etam lingerie. daar kon ik zelfs ni kiezen tussen twee setjes....
Hoi Evy, Van waar ben je ergens? ik ken een goed adres in Itterbeek, Vlaams-Brabant.Groetjes, Ellen
Ik heb mijn bruidslingerie gevonden bij Marie Fleur in Lier. Een heel grote winkel met heel veel keuze en vriendelijke bediening. Dat is ergens op de ring in Lier.
In elke lingeriewinkel hebben ze wel wat bruidslingerie zou kunnen zijn..Ik raad je aan iets goed van kwaliteit te nemen en iets wat goed zit. Als je bijvoorbeeld een bustierBH hebt is het belangrijk dat die goed zit en dat je niet de hele tijd alles naar omhoog zit te trekken.Ikzelf heb een setje van Marie-Jo gekocht als bruidslingerie. Het is niet goedkoop, maar het zit geweldig goed!Groetjes
Aan Ellen:Ik ben wel geïnteresseerd in het adres in Itterbeek. (Woon in Dilbeek)GroetjesLieke06/09/2008
Aan Lieke:Bij deze het adres van in Itterbeek:Itterbeeksebaan 1851700 Dilbeektel.: 02 569 22 55Is een hele vriendelijke mevrouw en weet ook waar ze mee bezig is. Wat toch belangrijk is voor de lingerie.. Groetjes,Ellen
Bedankt Ellen, ik zal er zeker eens binnenspringen!Groetjes,Lieke