Terug naar overzicht
Hallo Evy,Wij hebben ook zitten sukkelen met die liedjes. Het zijn uiteindelijk deze gworden:intrede suite: Kalima Kadara - laisintrede bruid: Only time - enyawij hebben lange suite vandaar twee liedjesna vergevingsmoment: altijd heb ik je lief - clouseauna eerste lezing: kiss from a rose - sealna huwelijksinzegening (nog niet zeker)hooverphonic - onetijdens ondertekening register: the best is yet to come - novastarna voorbede: children of the sun - twarrestijdens communie: alegria - cirque du soleilen als reserve may it be - enyaslotlied: beautiful day - u2ik hoop je hiermee al een beetje op weg te helpen...groetjes,Dorien4/10/08
Wij hebben: 1. Intrede Wedding march2. Ik zal je man zijn, Raymond van het groenewoud3. Everything, M. Bubble (Live)4. Na de ringen: With this ring, the Platters5. Ondertekening huwelijksregister: Beautifull day; U26. Heaven, Do (Live)7. Uittrede: All you need is love, BeattlesGroetjes, Wendy14/08/20085.
hey EvyOm die reden hebben wij volledig het orgel genomen voor de muziek.Dat was heel mooi, uiteindelijk is een orgel gemaakt om in de kerk te spelen en dat klinkt heel goed.Wij wilden geen liedjes nemen omdat daar zes keer 'love' inkomt of omdat het gaat over een liefdesverhaal.Onze deken was er ook niet te zot van dat er liedjes genomen werden, uiteindelijk verlengt dat de mis echt ongelooflijk en het is niet aangepast aan de gebeurtenissen.Soms sta je nog twee minuten te wachten tot het liedje gedaan is ofwel is het liedje al gedaan als er te communie gegaan wordt en is het superstil ineens.Ik heb ook slechte ervaringen met die liedjes.In augustus naar een trouw geweest en ik ergerde mij dood aan het wachten tot al die liedjes gedaan waren eigenlijk. Ge valt daarvan in slaap :-)Toch hoop ik dat het bij jullie allemaal wat vlotter gaat en dat je de juiste muziek vindt voor je dag!Groetjes