Terug naar overzicht
Dag SofieMijn verloofde is ook in La Sposa gaan passen maar vond het daar ook veel te stijf. Soms zijn de prijzen er ook wel een beetje over (2700 euro!!!). Hij is dan naar Vanwijnsberghe geweest in Kuurne en voelde zich daar direct meer op zijn gemak. Ik weet nog niet hoe zijn kostuum er nu uitziet maar ik denk wel dat je daar meer kans zal hebben om iets naar de goesting te vinden.Veel succes
Hallo,ik zat met hetzelfde probleem. Alle kostuums vond ik zo klassiek. Uiteindelijk hebben we voor mijn vriend een kostuum gekocht van Nicky Vankets - Mathyro in de winkel in Beerse. De mannen van de suite lopen wel in een gewoon klassiek huurkostuum maar om dit iets moderner te maken, hebben we onder een zwart kostuum, donker grijze hemden en knalgroene dassen gekocht.GroetjesPS de prijs van dat kostuum in Beerse lag wel véél hoger dan we eerst van plan waren maar ook de man mag er op onze dag uiteindelijk knap uit zien vinden we
Mijn verloofde is naar La Sposa geweest en had er onmiddellijk z'n smaak gevonden. Ikzelf heb het nog niet gezien maar ben wel ongelooflijk benieuwd...Succes!
la sposa zou ik afraden, mijn verloofde werd er als een nummer behandeld, ze hadden geen tijd voor hem en waren eigenlijk ook niet vriendelijk;Hij is naar cony in aalter geweest, daar hebben ze zowel de klassieke kostuums als de mathyro-kostuums die hier reeds vernoemd werden en idd wat specialer zijn, bvb met een rood hemd of ...
hallomijn man had een gevonden in koksijde in de virus nie echt voor kostums maar ze hebben er daar een paar het was één van bikkembergs echt heel mooi en modern.wil gerust eens foto's doorsturen dat je een idee hebt ervan.grtjs
hoi,wij zijn ook naar Vanwijnsberghe in Kuurne geweest en hij zag er super uit!!!!
Hela, mijn emailadres is: sofiedesmet100@hotmail.com, ben wel benieuwd naar dat bikkembergs kostuum. thx in alle geval!
Mijn ventje huurt zijn kostuum in Scarpellinni in Oostende. Wij hebben gekozen voor verhuur, omdat mijn ventje toch nooit een kostuum gaat aantrekken na 'den trouw', dus waarom dan veel geld uitgeven als het ook zo kan. Enkel zijn hemd moet hij aankopen omdat hij geen das wil dragen.Groetjes, Wendy (05/07/2008)
hallo sofie de foto's zijn doorgestuurd naar je.grtjs