Nu Online
Momenteel zijn er 12 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom - Modern!!

21-5-2008 8:35:55
Hey, weet iemand van jullie een adresje in West-Vlaanderen waar men moderne! kostuums verhuurt. Ik huw namelijk ook in een niet klassiek kleed en wil dat mijn aanstaande ook iets niet klassiek aan heeft. Wij zijn al bij Jonavan in Roeselare geweest, maar ik vond het daar hééééél klassiek... iemand ervaring met La Sposa? Thx

Sofie
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 873

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 12:16:46

Dag Sofie

Mijn verloofde is ook in La Sposa gaan passen maar vond het daar ook veel te stijf. Soms zijn de prijzen er ook wel een beetje over (2700 euro!!!). Hij is dan naar Vanwijnsberghe geweest in Kuurne en voelde zich daar direct meer op zijn gemak. Ik weet nog niet hoe zijn kostuum er nu uitziet maar ik denk wel dat je daar meer kans zal hebben om iets naar de goesting te vinden.

Veel succes

leslie
21-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 14:32:27

Hallo,
ik zat met hetzelfde probleem. Alle kostuums vond ik zo klassiek. Uiteindelijk hebben we voor mijn vriend een kostuum gekocht van Nicky Vankets - Mathyro in de winkel in Beerse. De mannen van de suite lopen wel in een gewoon klassiek huurkostuum maar om dit iets moderner te maken, hebben we onder een zwart kostuum, donker grijze hemden en knalgroene dassen gekocht.
Groetjes
PS de prijs van dat kostuum in Beerse lag wel véél hoger dan we eerst van plan waren maar ook de man mag er op onze dag uiteindelijk knap uit zien vinden we

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 17:17:16

Mijn verloofde is naar La Sposa geweest en had er onmiddellijk z'n smaak gevonden. Ikzelf heb het nog niet gezien maar ben wel ongelooflijk benieuwd...

Succes!

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik21-5-2008 19:45:29

la sposa zou ik afraden, mijn verloofde werd er als een nummer behandeld, ze hadden geen tijd voor hem en waren eigenlijk ook niet vriendelijk;
Hij is naar cony in aalter geweest, daar hebben ze zowel de klassieke kostuums als de mathyro-kostuums die hier reeds vernoemd werden en idd wat specialer zijn, bvb met een rood hemd of ...

d
7-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 20:26:22

hallo

mijn man had een gevonden in koksijde in de virus nie echt voor kostums maar ze hebben er daar een paar het was één van bikkembergs echt heel mooi en modern.wil gerust eens foto's doorsturen dat je een idee hebt ervan.grtjs

Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 21:31:53

hoi,
wij zijn ook naar Vanwijnsberghe in Kuurne geweest en hij zag er super uit!!!!

Sofie
14-2-2009
 Meld misbruik22-5-2008 8:07:42

Hela, mijn emailadres is: sofiedesmet100@hotmail.com, ben wel benieuwd naar dat bikkembergs kostuum. thx in alle geval!

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2008 21:11:50

Mijn ventje huurt zijn kostuum in Scarpellinni in Oostende. Wij hebben gekozen voor verhuur, omdat mijn ventje toch nooit een kostuum gaat aantrekken na 'den trouw', dus waarom dan veel geld uitgeven als het ook zo kan. Enkel zijn hemd moet hij aankopen omdat hij geen das wil dragen.
Groetjes, Wendy (05/07/2008)

d
7-9-2008
 Meld misbruik23-5-2008 11:18:40

hallo sofie de foto's zijn doorgestuurd naar je.

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...