Terug naar overzicht
Deze moet wel door een man gezongen worden, maar wij hebben ook een liedje van R. Van het groenewoud: "Ik zal je man zijn"Groetjes, Wendy14/08/2008
hoi,Paul de leeuw met ik heb je liefzeer mooie tekstgr shirley12/072008
Kleine opmerking: de roos gaat over 'sterven', dus ik weet niet of dit zo gepast is een huwelijksviering, maar ik weet niet waar jullie het laten spelen dus ja...Er zijn heel wat mooie nummers in het Nederlands: denk maar aan nummers van Marco Borsato (zij), Gene Thomas (ik wil jou)Onze openingsdans was Magie van Philippe Robrecht. Ik zweer het je, kippenvel nummer!Als je wat op sites van nederlandse muziek gaat snuffelen, vind je zeker wat je zoekt!Veel succesSarah25 dagen getrouwd!
De roos hoeft niet noodzakelijk over sterven te gaan.De gedachte dat de liefde alles overwint is de hoofdgedachte volgens mij. En dat is toch waar de huwelijksgelofte over gaat.Het is ook een van mijn favorieten, dus zal het zeker aan bod komen bij ons.GroetjesHeidi13/09/2008
Wij hebben als slotliedje de nederlanstalige versie van 'perhaps love' van Paul de Leeuw (alle, das een duet met hem, is niet van hem, denk ik) Maar ik heb daar wel de tekst niet van. Onze zanger voor de mis had dat voorgesteld, daarmee...Joke
Hij van Nienke is echt kippevelmoment.07-06-2008
je hoeft voor mij geen ster te zijnvan rob de nijsmooie tekst en melodie