Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 24 mei?

  20-5-2008 18:05:05
Het is eindelijk bijna zover, nog enkele dagen en onze grote dag kan beginnen.
Jammer genoeg, loopt mijn schoonfamilie op de toppen van hun tenen, waardoor ze heel ambetant doen. Dit weekend nog, was er weer ambras. Mijn schoonouders zeiden dat ze niet zouden komen naar onze trouw, door een meningsverschil. Waarom wil iedereen zich toch altijd bemoeien, ik heb daar een grote hekel aan. Gevolg: door de ruzie ben ik nu opnieuw een kilo vermagerd. Ik ben zaterdag mijn kleed gaan halen alles paste perfect, maar maandagmorgen was ik weer een kilo kwijt. Ik ben sedert januari al 7 kilo kwijt, ik weet echt niet meer wat gedaan. Wij eten gemiddeld 5 keer frietjes in de week en ik eet elke dag een stuk taart, maar ik kom geen gram bij. Ik moet alle moeite doen om geen gram meer af te vallen. Ik weet het, sommigen zouden jaloers zijn, maar gelovig me, dit is absoluut niet prettig. Ik durf nu niet meer teruggaan naar de bruidswinkel om mijn kleed nogmaals te laten aanpassen. Mijn kleed bestaat uit 2 stuks, ik denk dat ik een sluitspel zal meedoen voor mijn rok, zodat het niet opvalt, dat mijn rok afzakt zaterdag.
Hopelijk zal het weer wat meevallen.
Zijn er nog koppels die zaterdag trouwen? Wat moeten jullie nog doen?

groetjes aanstaande bruid Nancy

nancy
24-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1030


vicky
24-5-2008
 Meld misbruik20-5-2008 19:52:07

Hey

wij trouwen ook zaterdag
we zijn met alles klaar
nu hoeven we enkel nog te wachten op de grote dag
de grootste bezigheid voor de moment is alle sites met weersvoorspellingen bekijken.
Voorlopig ziet het er regio waregem goed uit, maar ze blijven telkens over onzekerheid praten
blijven duimen



Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik20-5-2008 21:34:14

Hoi,

wij trouwen ookz aterdag. Net terug uit Nederland met mijn kleed, nu nog misboekjes printen en dan tafelverdeling doorgeven aan feestzaal en morgen nog proefkapsel. Nog wat kleine dingetjes dus, maar niks onoverkomelijk :)

Succes allen, ik heb er zin in!

Cathy



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik21-5-2008 7:55:50

Wij trouwen ook zaterdag... En ook in mijn familie heb je dat bemoeien met de trouw... Ik zal blij zijn als de dag er is... Dan hebben ze hun niet te moeien...

We moeten eigenlijk niks meer doen... Gisteren eens gaan oefenen met hbet bruidskindje in de kerk... vrijdag dan de kerk in orde gaan maken en dat is het zo een beetje...

Dan maar verder aftellen tot de grote dag... En duimen op goed weer maar ziet er tot hier toe toch redelijk goed uit...


Dany&Daisy



Dany
24-5-2008
 Meld misbruik21-5-2008 7:55:50

Wij trouwen ook zaterdag... En ook in mijn familie heb je dat bemoeien met de trouw... Ik zal blij zijn als de dag er is... Dan hebben ze hun niet te moeien...

We moeten eigenlijk niks meer doen... Gisteren eens gaan oefenen met hbet bruidskindje in de kerk... vrijdag dan de kerk in orde gaan maken en dat is het zo een beetje...

Dan maar verder aftellen tot de grote dag... En duimen op goed weer maar ziet er tot hier toe toch redelijk goed uit...


Dany&Daisy



amalia
24-5-2008
 Meld misbruik21-5-2008 9:05:25

Wij trouwen ook zaterdag. Ik kijk er wel al naar uit. Ik heb ook zo wat kleine probleempjes met mijn schoonmoeder, maar dat is niks vergeleken met jullie precies. Ze vroeg of ik haar vandaag wou helpen poetsen bij haar thuis (ik heb toch niks anders te doen, ben toch maar gewoon de bruid...)
Hihi, dus ik heb gewoon gezegd dat dit niet gaat lukken en daarmee was ons probleempje opgelost.
Ik heb ook gelezen dat het mooi weer gaat worden. 25 graden en slechts 5 procent kans op regen hier in Genk. Dus dat zou ideaal zijn!

Geniet allemaal van je dag!
Groetjes, Amalia



Freya
24-5-2008
 Meld misbruik21-5-2008 20:11:56

Hoi,

Wij trouwen ook zaterdag, nu begint het toch wel heel erg te kriebelen, ik loop al de hele week in de 7de hemel, ik ben blij dat vandaag mijn laatste werkdag was, want het lukte me niet om me nog te concentreren. Wij moeten nog de speech schrijven, valies maken, en nog wat prutsen hier en daar maar 't meeste is af!
Oh ja ik moet ook nog bellen naar de zaal, dwaze kip als ik ben, ik heb ons niet bij het aantal voor het avondfeest geteld... Stel je voor, als je toekomt dat je te horen krijgt dat er voor ons geen eten is hihi.
Ik heb net nog eens op de site van het KMI gekeken en de dag begint mooi en warm maar na de middag wordt het vanuit het zuiden meer bewolkt en 's avonds of 's nachts kan er al wat regen of een bui vallen. het blijft warm, tot 23 of 24 graden.
's avonds en 's nachts zijn we toch aan het feesten dus "who cares" dat het regent!

Ik wens iedereen een héél mooie dag !
Geniet er van !!!!!!!

Groetjes
Freya


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...