Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er ook op 5 juni 09

20-5-2008 13:03:04
is er hier ook iemand die in juni 2009 trouwt en regio vosselaar woont en ideetjes heeft voor een feestzaal ?
en om op een originele manier te trouwen bv een trouwparty? wordt dat gedaan ?

els
20-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 398

Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik20-5-2008 13:55:30

Hallo,

wij trouwen op 6 juni 2009 :-) Bij ons ligt feestzaal al vast, maar bij ons gaat het in West-Vlaanderen door, voor de rest nog veel tijd hé, dus...

Groetjes,
Marlies

evy
1-3-2009
 Meld misbruik21-5-2008 9:48:50

Ik trouw nu in augustus, maar jij trouwt op mijn 30e verjaardag!
Wij geven ons feest (trouwfuifformule) in 't molenhof in Ravels. Wij wilden geen klassieke menu. Een buffet op redelijk uur laten starten was ook moeilijk, omdat m'n collega's met de late shift staan werken en moeilijk om 19.30u al in de feestzaal konden zijn. Wij kozen voor een ganse nacht eten en drinken. Gaat van spaghetti over lasagna, ribbekes,slaatjes, broodjes, frietjes...

Groetjes Evy

els
20-7-2009
 Meld misbruik21-5-2008 13:24:15

hey evy bedankt voor u reactie zou ik eens onbeleefd mogen zijn en vragen wat de zaal molenhof kost en hoeveel jullie voor heel de nacht slaatjes frietjes en lasagne per persoon betalen en hoeveel ze daar voor drinken vragen? misschien si het wel interessant dat je men mail dres doorgeef
alvast bedankt groetjes els
mail adres: Vanginnekenels@hotmail.com

Chris
6-6-2009
 Meld misbruik21-5-2008 18:31:39

Hey,

Niet helemaal het antwoord op uw vraag maar wilde toch even reageren. Wij trouwen (net als Marlies) op 6 juni. Wij hebben onze feestzaal in Mortsel gekozen. Voor het avondfeest hebben wij geen echte maaltijd voorzien, wel "verrassingsbroden" met kleine sandwiches en om middernacht onze bruidstaart.

veel succes gewenst! Chris en Andy

els
20-7-2009
 Meld misbruik21-5-2008 21:01:54

om middernacht die bruidstaart wou ik zelf ook doen maar wij zouden een ijstaart nemen en dan was ik zo aan het denken gaat dit el aangezien sommige alcohol drinken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...