Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BEVESTIGING?

  20-5-2008 11:18:23
Hallo,

Wie wacht er nog op de bevestiging van sommige mensen? We hebben deze gevraagd voor 1 juni maar de helft vind het blijkbaar nodig om pas heeel laat dit te doen! Wordt er zot van! Ok, ze hebben nog tijd, maar is het nu zoveel gevraagd om dit snel ns te doen?
Ben ik nu alleen met dit "probleem"?

Groetjes,
Kim
Nog 39 dagen te gaan ;-))

Kim
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1096


lieve
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 11:38:42

Hallo!
Bij ons ook nog 39 dagen op de teller! Ongeveer de helft van de genodigden hebben intussen bevestigd maar bij ons hebben ze nog to 14 juni, dus nog eventjes tijd. Begin juni gaan we wel beginnen met de mensen zelf op te bellen.

Groetjes
Lieve



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 11:45:14

Tgaat snel hé!!! Zijn begonnen aan meer dan 300 dagen!
Vind het vooral spannend! Nog geen zenuwen hier, en hopelijk komen ze niet ook!

Groetjes!
Enne.. doe het ook goe hé op 28 juni ;-)..



lieve
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 11:58:33

Bij mij beginnen de zenuwen met momenten toch te komen hoor! Ik moet nog aan zoveel details werken, maar het komt wel in orde. En ik hoop dat we mooi weer krijgen!!

En voor u ook heel veel succes hé!! ;-)



Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:09:21

Hoi Kim
Wij hebben nog 25 dagen op de teller staan en hadden gevraagd om voor 24/05 te reageren.
We wachten nog steeds op 30 reacties!
Vreselijk hé. Er zijn zelfs 'gasten' die nog niet reageerden maar al wel zélf een uitnodiging stuurden voor een feestje van henzelf (wel op andere datum) en verwachten dat je snel reageert!!
Ik ben nu begonnen met een mailtje te sturen naar diegenen wiens emailadres ik heb. De anderen bel ik deze week nog.
De zenuwen beginnen nu toch te komen, zeker als ik de teller zie!
Nog veel voorbereidingsplezier!!
Hilde
14/06/08



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:11:15

Ben blij dat het niet enkel bij ons is! Pas op, zelfs vrienden hé die gewoon niet antwoorden!
Had toch wel iets meer enthousiasme verwacht! Heb zin om een mailke te sturen en te zeggen dat ze van de lijst geschrapt zijn ;-)) wegens overenthousiasme :-))



Patricia
27-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:32:49

Ik deel je frustratie. Ik vind dit precies een gebrek aan enthousiasme. Alsof er nog niet genoeg te doen is de laatste weken, moet je dan nog zelf extra achter de mensen aan gaan voor een antwoord. Ach ja, wij denken alleen aan onze trouw hé. Andere mensen zijn daar zo niet mee bezig.
Het is overal zo dus er ons beter niet te veel in opwinden zeker. Gewoon aanvaarden en verder genieten van de voorbereidingen.
Wij trouwen de dag voor jullie dus laat het een prachtig weekend worden !!
patricia



winde
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 12:56:01

Hallo,
Wij trouwen ook op 28 juni en hebben ook gevraagd voor 1 juni te laten weten of ze al dan niet komen.
Nog niet de helft van de mensen heeft gereageerd. Maar we wachten tot 1 juni en dan ga ik ook de resterende mensen bellen.



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 13:00:29

Ik ga me gewoon heel erg kwaad maken op de mensen dat niet verwittigen ;-)! Kga me nu ook nog efkes inhouden maar nadien krijgen ze de volle lading! Vind dat elementaire beleefdheid! Maar dat kennen sommige mensen zelfs niet...

Groetjes!!
Kim



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik20-5-2008 13:14:29

hey,

heel veel mensen wachten tot de laatste week om te bevestigen. Is frustrerend, maar weinig aan te doen. Sommige mensen zien dat de deadline ver in de toekomst ligt, leggen de uitnodiging opzij, vergeten het, en opeens zien ze die enveloppe terug staan en bevestigen ze. Vooral niet in opjagen, niet iedereen is zo bezig met de trouw als wijzelf. Het heeft totaal geen zin, want de mensen hebben nog een dikke week de tijd! En zolang ze voor de gevraagde datum bevestigen zijn ze keurig in orde.

Groetjes,
Karolien.



Evy
2-8-2013
 Meld misbruik20-5-2008 13:31:30

Misschien hebben sommige mensen er ook over gelezen, vroeger moest je toch alleen verwittigen als je niet aanwezig kon zijn. Ik denk dat daarom sommige mensen niet bevestigen,...
Maar ik begrijp dat het heel frustrerend is!

Groetjes



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 16:26:22

Hey Kim,

Wij hebben ook nog 39 dagen op de teller en hebben ook gevraagd om tegen 1 juni te bevestigen... en ik word ook met de minuut gefrustreerder dat er maar niks binnenkomt.

Ons mama zei dat ik me zo ni moet opjagen, maar ik begrijp echt ni waarom alle mensen zo lang moeten wachten...

Heel veel groetjes,
Kim



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 20:00:56

hoi medebruidjes,
wij trouwen binnen 17 dgn...moet donderdag alles gaan bespreken met de feestzaal en heb nog steeds niet alle bevestigingen binnen...we hebben er zelfs al veel zelf opgebeld...en dan krijg je allerlei excusen van ik dacht zus of zo...uiteindelijk gaan we deze avond nog 3 koppels zelf bellen...trekt op niks maar ja...
veel succes verder!!!
06-06-2008



Eva
14-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 20:35:55

Hey, Hier nog meer frustratie. Bij ons is de deadline deze donderdag. Wij hebben ook nog veel bevestigingen niet binnen. En ben ook al veel mensen tegen gekomen die echt p de uitnodiging niet wisten wat ze moeten doen. Ik heb op de uitnodigingen staan "graag een seintje voor 22 mei" tja dan vraag ik me wel af of je kan lezen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn he. pfffff

T zal de stress zijn zeker.

Eva en kristof 14 juni 2008



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik20-5-2008 22:54:49

Bij ons nog 46 dagen op de teller. Ze moeten verwittigen voor 16 juni. Ik vind ook dat je zo snel mogelijk reageert als je graag ergens naartoe gaat... Zo hebben al onze échte vrienden en enthousiaste familieleden gereageerd. Toch moet meer dan de helft nog iets laten weten en zijn er veel die zeggen dat ze "misschien" gaan moeten werken...

Frustrerend it is indeed!
Maar goed, het komt wel allemaal in orde hé...



Tamara

 Meld misbruik20-5-2008 23:04:05

Wij hebben op onze kaart staan dat ze moeten verwittigen voor 14 juni (trouw is 5 juli) indien ze niet kunnen komen.
Verdikke toch, ik had er beter op gezet dat ze sowieso moeten verwittigen.
Vinden jullie het kunnen dat we de mensen waarvan we niets gehoord hebben tegen dan, toch opbellen?



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 0:04:36

Hoi,

bij ons was het ook zo, maar tenslotte hebben veel mensen nog op het nippertje gereageerd, andere waren het gewoon vergeten. Het is zoals Patricia zegt, wij zijn gewoon continu met ons huwelijk bezig, onze gasten waarschijnlijk niet.

Waar ik het van krijg zijn mensen die wel heel enthousiast hun adres doorgeven zodat we uitnodiging kunnen sturen, om nadien te zeggen: aja sorry we kunnen niet komen. Grrr die uitnodigingen zijn niet gratis :(

Niet teveel in opwinden, pas na 1 juni druk in maken...

groetjes
Ilka



Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik21-5-2008 8:41:21

Bij ons moeten ze verwittigen voor volgende week maandag (26 mei) Wij trouwen op 6 juni en ik vind dat ze al heel veel tijd gehad hebben. Er zijn er nu al die zeggen: we zullen het pas volgende week weten of we komen. Wat een zever is dat? Je weet toch of je al dan niet kunt gaan naar een huwelijk? Ik heb gewoon geantwoord dat als ze het niet voor de einddatum weten, ze niet bijgerekend zullen worden!!!!! Ik vind het ook niet kunnen dat mensen zo lang wachten.

Delphine

6 juni 2008



Carolien
14-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 15:45:59

Ik weet dat dit zeer frustrerend kan zijn, maar ik begrijp wel dat sommige mensen niet lange tijd vooraf kunnen bevestigen. Mijn toekomstige werkt in een soort van ploegensysteem en weet soms pas 2 weken vooraf wanneer hij moet werken. en zelfs dan zijn er nog wijzigingen op het laatste moment.
Dus het niet of laat bevestigen van mensen is niet altijd een teken van desinteresse.



Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik21-5-2008 17:23:36

Wij hebben met opzet op onze uitnodigingen laten zetten "of je wel of niet kan komen, hadden wij graag vernomen voor...". Dit om te vermijden dat mensen niet weten of ze nu wel of niet moeten reageren als ze komen. Wij versturen pas eind juni onze uitnodigingen en ben eens benieuwd. Ik hoop in ieder geval dat er maar een paar enkelingen zijn die niet zullen reageren.

Succes nog!
(20/09/2008)



Kim
28-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 7:39:58

Wij hebben vermeld : "gelieve te bevestigen voor 1 juni".. Maar blijkbaar snappen sommigen dit nog niet! Maar bon, ik ga nog eventjes geduld hebben... Eigenlijk hebben ze nog anderhalve week den tijd.. Ik kan me nadien ook nog kwaad maken hé! Eigenlijk ga ik het mezelf niet aandoen, ik heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd ;-))...

Groetjes,
Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...