Nu Online
Momenteel zijn er 5 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwpees

20-5-2008 7:45:31
Dag allemaal,
Ik heb een vraagje. Wij zitten nu op 73 dagen voor onze trouw (trouwen op 2/08/08) en nu al ben ik één brok zenuwen van tijd. Soms heb ik zo een zeurderig gevoel in mijn maag (echte zenuwen). Nochtans zijn we met alles goed op schema en zijn het slechts details die nog moeten geregeld worden. Ik ben nu van nature uit en al vrij stressy. Zijn hier nog bruidjes die hier last van hebben?
Iedereen zegt ook; je moet genieten van je voorbereiding, maar op dit moment vind ik er niet genieten meer aan... Is dit normaal?
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties
Groetjes
Kim
02/08/08

Kim
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 459

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 8:09:01

Hey kim,geloof me je bent niet alleen.
Bij staan nog 59 dagen op de teller en de zenuwen gieren al een paar weken door m'n lijf.
M'n maag staat al weken overhoop.
Sommige dagen gaat da goed,andere niet.
Ma da zal wel overgaan zeker.
Hopelijk is het zo dat als we nu zoveel zenuwen hebben,eht allemaal mee valt op onze dag.

Nog veel succes Sarah

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 8:48:20

Hetzelfde hier. Bij ons nog 88 dagen te gaan, en met momenten is mijn maag gewoon één harde bal van de zenuwen.
We zitten nochthans ook goed op schema en moeten enkel nog details afwerken, maar ja...
Afgelopen weekend was het toernooi van mijn vriend zijn ploeg en dan kreeg mijnheer ineens een paar "invallen" zo van ah ja, en den diene en den diene, daar hebt ge toch ook een kaart voor? Ik dacht dat ik stijl achterover ging vallen. Tuurlijk had ik geen kaarten mee voor hun, als hij het mij niet zegt weet ik dat toch niet?
Enfin, bibi heeft het dan toch nog voor mekaar gekregen, dus 't is in orde, maar op zo'n momenten aaahggrrr!

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 9:52:00

Hier vant zelfde, bij ons nog 94 dagen op de teller en ik ben nu ook al aant stressen nie te doen. Ik word helemaal gek van die uitnodigingen, het lijkt of ik constant mensen vergeet, er blijven er maar bijkomen, en van die tafelschikking word ik helemaal gek, das pas puzzelen pffff. Hopelijk bellen er niet teveel mensen af of ik kan weer helemaal opnieuw beginnen ...
Groetjes,
Petra
22-08-08

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:19:56

Hallo Kim,

Ik denk niet dat het abnormaal is om zenuwen te hebben naarmate je dichter bij je huwelijk komt. Je zet je maanden lang in om er iets moois van te maken. Het vergt toch allemaal heel wat organisatie. Dan is het normaal dat er soms zenuwen komen. Het moet toch allemaal zo goed mogelijk verlopen die dag en de schrik dat er iets mis zou lopen of dat er iets vergeten zou zijn, is er volgens mij bij velen. Ikzelf heb nog 102 dagen (eind augustus) te gaan en ben op dit moment de kalmheid zelve. Niet veel stress en zenuwen omdat ik er van tijd de nodige afstand probeer te nemen. Soms heb ik toch nachtmerries in de trend van dat er zaken niet op tijd af zullen zijn, of dat er zaken verkeerd zullen lopen die dag. Maar ik ben er zeker van dat ik juli/augustus heel wat minder kalm zal zijn. De laatste weken denk ik dat er weinig te genieten valt aan de voorbereidingen...

Succes ermee!

inge
1-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:40:14

Hey,
Hier een bruidje die een dagje eerder trouwt.
De zenuwen beginnen bij mij ook al te komen,ben met duizend en één dingen ter gelijker tijd bezig.
Je kent dat waarschijnlijk wel hé.
Het enige voordeel dat ik heb door die stress is dat ik enkele kilootjes zal afvallen. :-)
En voor de rest proberen te genieten, zoveel we kunnen.
Veel plezier nog.

Groetjes 01/08/08
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl

Conny
12-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:41:38

hallo,

Bij mij nog 53 dagen op de teller . Ik heb er al enkele weken last van alhoewel alles al bijna geregels is, begin ik over allemaal kleine dingetjes te denken en te piekeren . Dat zal wel normaal zijn zeker .

Patricia

Meld misbruik20-5-2008 10:45:09

Hey Kim

Wij trouwen een dagje voor jullie en ook ik heb af en toe zenuwen.
Nu ff meer omdat we in spanning op t ontwerp van onze uitnodigingen zitten te wachten en ik die toch eind mei - begin juni wil opsturen (en dan moeten ze eerst nog nr de drukker). Dat was iets wat via mn ventje is geregeld, dus ik heb dan al wat meer stress, omdat hij een 'last-minute-man' is.

Mr nare gevolg van mn stress is dat ik veel snoep de laatste tijd. En dus voor de kilootjes is da nie interessant :(

Hoop dat de stress dus weer enige weken afneemt, zodat ik iets rustiger wordt.
Mr je bent dus zeker niet alleen.

Groetjes
Patricia

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik20-5-2008 11:41:05

Hey Kim,

Ik denk dat ik hier het meest abnormaal ben...
Ik ben normaalgezien ook nogal een stresskip over vanalles en nog wat. Er staan nu nog 60 dagen op de teller en er is geen beetje stress of paniek te bespeuren bij mij.
Ik had gedacht als ik begon met de voorbereidingen nu ruim een jaar geleden dat ze me zouden mogen in een dwangbuis steken éénmaal zo dicht bij de trouw, maar niet dus.
Ik moet wel zeggen dat ik met ongelooflijk veel andere dingen bezig ben. (zaken waar ik me na 18 juni niets meer moet van aantrekken) dus misschien zal de stress dan wel komen? Who knows?
Volgens mij is het in ieder geval méér dan normaal om zenuwen te hebben.

Groetjes,
Stefanie

katrien

Meld misbruik20-5-2008 20:33:10

hey, ik trouw ook op 2/8/08 en heb ook al serieus wat zenuwen gehad. als ik aan onze trouw denk begint mijn mottige maag al te knorren. Ik ben van nature een zenuwpees dus dat zal het wel zijn. min toekomstige schoonmoeder heeft een pilleke dat die zenuwen wegneemt en ervoor zorgt dat je alles zeer goed beleefd, maar weet niet of ik het ga nemen, want wil er niet als een zombie bijlopen snap je. mijn vrienden en familieleden zeggen ook wel dat ik niet moet zenuwachtig zijn, maar moet genieten van die dag, maar het is sterker als mezelf. ik weet ook wel dat het niet nodig is, maar mijn maag wil dit niet snappen. Het is namelijk zo dat ik mottig wordt als ik zenuwachtig ben en dat is mijn grootste angst. ik wil namelijk niet mottig zijn op dé dag. enfin het zal wel goed komen zeker. veel plezier met de voorbereidingen en 2/8 wordt onze dag dan e.

groetjes
katrien
www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl
neem gerust een kijkje !!!

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 13:36:04

Hm, ik heb daar helemaal geen last van eigenlijk.
Kzou niet weten waarom ik stress moet hebben. We zitten mooi op schema. En trouwens, stressen helpt niets, in tegendeel.
Ik kan mezelf daar erg goed overzetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...