Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatste loodjes

  19-5-2008 21:43:40
hallo,

nog 19 dagen en het is zover, nu had ik graag nog gehoord waar we zeker nog de laatste 2 weken moeten opletten wat regelingen en organisatie betreft, denk dat alles wel in orde is, maar heb echt bang om van die kleine dingen over het hoofd te zien.
zijn het er nog die op 07/06 de grote stap gaan zetten, en wat moeten jullie nog in orde brengen?

groetjes, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1029


sandra
6-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 21:54:44

hallo, wij trouwen op 6-6 bij ons is het voor vele dingen ook dik in orde, alleen nog enkele kleine details bespreken en voor de rest afwachten!! het is zo spannend en plezant tegelijkertijd we zullen blij zijn als het zo ver zal zijn. op huwelijkreis nadien ??



SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 22:06:19

ja hoor, we gaan op huwelijksreis naar tenerife, we vertrekken s maandags.
de eerste keer in 6 jaar (zonder kindjes) op reis, spannend...!

groetjes, sofie



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 22:09:08

hoi dames!!!
wij ook op 6juni!!!
tgaat verschrikkelijk snel nu hé!!!
hier ook nog de laatste loodjes...
ben net de officiele gastenlijst aan't samenstellen...en voor de rest lijkt me alles wel ongeveer in orde te zijn...
hoe zit het met de STRESS bij jullie?



Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 22:13:10

Hoi,

Wij trouwen op 6 juni 2008. Hebben ook nog wat kleine zaken te regelen. Zoals wat drukwerk,definitieve tafelschikking, kledij voor op reis ;-) enz. Wij gaan ook blij zijn als het zover is. Gingen eerst niet op huwelijksreis, maar we hebben vandaag toch nog geboekt voor een weekje zon, zee en strand. Na jaren aan ons huisje te werken, zal het eens deugd doen om te ontspannen.

Veel succes!

Delphine
06/06/2008



Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 8:12:00

Wij trouwen op 7 juni...

Als bruidegom heb ik toch nog eens mijn kostuum gepast en nu blijkt m'n hugo boss hemd uit zo'n belachelijk dure winkel bij de minste beweging te kreuken, nice. Dus vlug nog een ander hemd zoeken en het zal van deze keer geen merk zijn ;-)

Ook nog te doen: vaccins voor op reis, laatste afspraken vastleggen met de bloemist en fotograaf, lijstje met verzoeknummers voor de dj en dat zal het ongeveer zijn.

Voor je het weet, ben je getrouwd. Veel succes!!!



Griet
7-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 9:52:47

Dag allemaal,

leuk om zo een paar lotgenoten te ontmoeten... Mijn vriend en ik trouwen ook op 7 juni en het begint spannend te worden nu... Wat moet er nog gebeuren? Gisteren ondertrouw gedaan, de mand met bruidssuiker gevuld, deze week gaan we de menu bespreken, de menukaarten moeten nog gedrukt worden, nog een laatste pasbeurt voor het kleed, graag nog 2 kilo afvallen, met de muzikanten en de bruidskindjes de kerk eens bekijken... Maar stress? Voorlopig nog niet. Onze huwelijksreis naar Zuid-Afrika is pas in juli, dus die stress is ook nog effe ver weg. 10 maanden geleden hebben we een huis gekocht, maar de akte wordt - door administratieve rompslomp - pas volgende week getekend. Voorlopig gaat onze stress daar naar toe.
Voor de rest hoop ik dat we - en jullie allemaal - een stralende dag zullen hebben!
Veel plezier allemaal!
Groetjes Griet



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 9:56:14

Hey Sofie,
Hier een bruidje van 7 juni. Ook bij mij nog kleine details te regelen. Zo moeten we nog op een laatste afspraak bij de zanger, DJ,...
Ben nu aan mijn kubus aan het werken voor de menu. Verder is het afwachten en verlangen naar dé grote dag. Hopelijk zit het weer wat mee, ze voorspellen ook dit weekend regen... Ach, nadien vertrekken we voor 2 dagen naar de Jamaicaanse zon :0)
x
Vi en Tony
07/06/08



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 17:58:53

hallo,

wij trouwen ook op 7 juni en alles is klaar. wonder boven wonder zijn er bij mij nog geen zenuwen aanwezig. weet zelfs niet of ik heel veel zenuwen ga krijgen.

nog veel succes met alles

groetjes
heidi



Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik22-5-2008 22:00:47

Wij trouwen een weekje na jullie 13 juni dus... En hier is het stressen. Ik dacht dat ik alles klaar had maar nu moet ik precies nog vanalles doen en krijg ik ineens allerlei ideeën die ik nog wil uitvoeren met als resultaat dat ik tot in de kleine uurtjes achter mijn pc zit alles ineen te steken. Ik word gek vrees ik.

Ben blij dat jullie allemaal zo kalm blijven, wou dat ik dit ook kon...

Groetjes
Nathalie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...