Terug naar overzicht
Hoi!Wij een weekje na jullie aan de beurt, op 25 oktober!Vreemd he, het is nog zo ver af en soms overvalt me zo'n vlaag van zenuwen.Gemeentehuis & kerk zijn geregeld. (misboekje ben ik aan begonnen) M'n droomjurk en toebehoren zijn besteld, eerste pas in augustus. (m'n ventje vind dat hij nog alle tijd heeft... dus die heeft nog NIKS)De getuigen zijn gevraagd, fotograaf & video liggen vast. Ons gastenboek is gekocht en de feestzaal ligt vast!Je ziet, toch nog heel wat dingen te doen. Maar op dit moment ligt het precies wat stil. Er is nu niets wat dringend MOET gedaan worden.Veel succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey Sandra, Wij trouwen ook op 18/10 (wettelijke trouw is wel dd. 8/08). Wij moeten nog heel veel doen denk ik, maar we zijn ondertussen ons huis aan het renoveren, dus al onze tijd kruipt daar bijna in. Ze zijn volop bewig mijn bruidsjurk aan het ontwerpen. Volgende week afspraak met de pastoor. Misboekje moeten we nog aan beginnen. Auto's liggen vast. Feestzalen liggen vast. Bloemen nog niet, kapster nog niet, menu nog niet, uitnodigingen nog niet ontworpen, huwelijkslijst moet nog samengesteld worden. De huwelijksreis is dit weekend wel vast gelegd geworden. Vanavond komt de ceremoniemeester voor de eerste maal. Dan zullen we wel verder zien....veel succes nog!