Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen

19-5-2008 20:59:28
hallo allemaal het is zo ver mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en op 5 juni 2009 gaan wij trouwen
ik zou echter willen dat men vriend me pas ziet als ik de kerk binnen komt maar blijkbaar gaat da niet iemand tips liever niet trouwen in 2 dagen
het feest hadden we in gedachten om met een fritkraam te werken heeft iemand daar ervaring mee
wij zijn van de omgeving sint lenaarts en ons feest zou doorgaan in vosselaar
merci alvast voor de tips

els
20-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 375

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 22:37:13

hoi els,
eerst en vooral gefeliciteerd met je huwelijk in zicht!!!
wij huwen 6 juni 2008...is niet meer zolang!!!
als je je huwelijksdatum op het gemeentehuis al vast hebt gelegd kan je die mss nog wel veranderen en eventueel eerst gewoon huwen voor de wet en dan bv op 5 juni voor de kerk...dan lukt het wel hé dat je bruidegom in spé je pas ziet i/d kerk...waar in vosselaar gaat je feest door?
succes!!!

els
20-7-2009
 Meld misbruik19-5-2008 22:42:14

dat zou in het parochiezaaltje in vosselaar zijn dat we trouwen

eline
5-9-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:13:44

Hey Els,

Het zal inderdaad ingewikkeld worden als jij op zijn amerikaabs wilt trouwen waarbij uw ventje u pas ziety bij het binnenkomen in de kerk en liever niet op twee verschillende dagen trouwt
want in ons landje ben je verplicht eerst voor de wet te trouwen en dan voor de kerk.

Een zeker Cien hier op het forum doet het ook op die manier.
zij sprak van twee outfits een voor het stadhuis en dan een ander voor de kerk, dit wordt misschien wel wat kostelijk en moeilijk te realiseren in tijd, het zal zeker veel organisatie talent vragen.

Misschien proberen om in contact te komen met cien

groetjes ELine
05/09/2008

eva
26-10-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:42:30

Dag els,

ik wil ook dat mijn vriend me pas in de kerk ziet. Bijgevolg trouwen wij dus op 2 dagen. Waarom zie je dat niet zitten? Wij vinden het best leuk: 2 dagen feest en lekker rustig op de dag van het kerkelijk huwelijk. Dat is toch wel belangrijk voor ons, zodat we zeker van alles kunnen genieten en ons niet van de ene naar de andere plaats moeten haasten. Alleen moeten we wel opletten dat we de officiële datum invullen op documenten en zo. Maar voor ons telt de dag van het kerkelijk huwelijk toch als de echte datum.

Maar als je het echt op 1 dag wil doen, zou ik heel vroeg naar het gemeentehuis gaan zonder je echte trouwjurk aan en daarna terug naar huis om je om te kleden. Als je in de namiddag trouwt is dit best te doen denk ik.

Veel succes!
eva

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik24-5-2008 10:44:06

Mijn zus had op haar bruiloft een frietkraam. De kraam stond er 3 uur. Het was een heus succes.

Op haar trouwdag was het 27graden, iedereen stond buiten. Wie daar zin in had, ging even een frietje halen. Was een gezellig en ontspannen sfeertje.

Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...