Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Sandy

  7-4-2005 16:20:06


Hoi sandy

Ik had gelezen dat je u kleed ook bij jagre hebt gehaald,heb jij daar soms naar de schoenen gezien want ze hebben mij daar gezegd dat ik maar pas schoenen moet kiezen tegen mijn pas beurt 1 maand op voorand is dat dan niet te laat ik trouw 23.07.05

Groetjes Tanja

Tanja
23-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1238


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 16:28:22

hezy ik had hetzelfde probleem als jij.
ik trouw een week voor je. Bij mij zeiden ze ook dat schoenen maar pas bij de eerste pas moesten gekozen worden.
Nu heb ik nog eens gemaild om te horen of dit echt zo was, heb dan ineens ook gevraagd welke merken ze verkopen ( want als ik op voorhand weet dat er alleen puntschoenen bij zijn, moet ik daar niet op wachten, dacht ik )
ze zeiden dat het effectief pas op de pasbeurt is dat ze dat doen, als ik per se wil mocht ik vroeger langsgaan, om eens te komen zien naar schoenen. het merk daar zeiden ze dat ze enkel hun huismerk hadden, wat dat ook mag zijn.

ben na lang twijfelen toch maar naar een andere bruidswinkel geweest om schoenen van sophie sposa. omdat die heel goed zitten,had ik gehoord en nu zelf gevoeld. Dus heb nu mijn schoentjes thuis staan, en kan ze af en toe eens aandoen om in te lopen, ze zitten zo zalig.
prijs is wel 163 euro.

groetjes
hoop dat je hier wat aan hebt.
sandy



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 17:17:05

hoi bedankt voor de tip dan ga ik eens kijken bij jagre en als ik mijn goesting niet vind ga ik ook maar ergens anders kijken maar het probleem is dan natuurlijk de kleur als ik ergens anders ga ik heb geen wit trouwkleed en een maand er voor vind ik te kort als ik ze vroeger heb kan ik ze al wat inlopen

bedankt groetjes tanja



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 17:56:06

ik heb een foto van mijn kleed van op internet afgeprint en meegenomen, ze raadden me er toen ivoren schoenen bij, en voila
succes met het zoeken
sandy



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik7-4-2005 20:38:11

Hey,
Ik was ook van plan om bij Jagré voor een trouwkleed te gaan kijken. Nu is het nog wat vroeg (nog 506 dagen of 17 maanden te gaan) maar wanneer zijn jullie voor de eerste keer naar die winkel geweest? Was dit ongeveer 6 maand voor jullie huwelijk? Of maakt het niet uit wanneer je je kleed er bestelt en is je eerste pas bij Jagré altijd maar een maand voor de trouw, ook al heb je je jurk al langer dan een jaar besteld?

groetjes,
Tinne



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 8:25:51

ik ben eind november geweest en ik trouw in juli dus dat was zo'n 8 maand op voorhand. heb het toen ineens ook besteld ( ook al ging eigenlijk alleeen nog maar gaan kijken, en ideetjes opdoen )
ze zeiden toen dat ik zeker niet te vroeg was, want dat ik 6 maanden moest rekenen eer mijn kleed binnen is.
dus ja,
groetjes
sandy



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik8-4-2005 9:18:15

dankjewel Sandy!
groetjes,
Tinne



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 14:02:10

hoi ik ben in februari geweest en trouw 23/07 ze zeiden wel dat ik wel moest beginnen zoeken,want 5 maand is wel wat laat.
heb die middag toen 3 aan gehad en de keuze was gemaakt dat ging eigenlijk vrij rap

groetjes tanja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...