Terug naar overzicht
Hey wij trouwen augustus 2009 en ben al vollop op zoek naar allerlei,want uiteindelijk kan je nu eventueel op (goedkope) beroepsmensen voor bv fotograaf ed.Nu kan je dat allemaal in alle rust doen...xxDebby8/8/2009
Hey Els,Wij trouwen 11 juli 2009 en wij gaan ook in de zomervakantie onze misboekjes maken aangezien ik volgend jaar aan mijn thesis moet werken. We hebben al via de ceremoniemeester, de pastoor en de relatiedag al vele tips gekregen van teksten, zowel mooie verhalen als bijbelteksten. Ik hoor ook al constant naar liedjes om te zien welke in de mis gepast zijn. Dus ik vind het helemaal niet vreemd dat jullie daar nu ook al aan beginnen. Het goede eraan is dat als er iets zou mislopen dat je nog hopen tijd hebt om het recht te zetten en je hebt helemaal geen tijdsdruk zodat je genoeg tijd kunt nemen om de mooiste teksten te achterhalen. Wat je mss wel moet doen is als je je teksten electronisch bijhoudt dat je het zeker op een usb stick zet of in je mail want op een jaar heb je meer kans dat je computer crasht dan op een paar maanden.Heel veel plezier met het maken van jullie boekje!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Ik was ook al op zoek naar mensen die pas volgend jaar in juli trouwen. :-) want ik was al in stilte aan het surfen op dit forum omdat ik dacht dat ik abnormaal vroeg bezig zou zijn met mijn trouw. Mijn 'verloofde' zei in het begin: we zorgen dat de datum, zaal, kerk en gemeente vast liggen en dan kunnen we het een paar maandjes laten rusten. Maar dat kan ik dus niet! Ik denk aan niets anders en vind het zalig om al dingen beginnen zoeken en ook om te lezen hoe anderen het doen.Maar blijkbaar ben ik niet de enige!Veel succes allemaal.Groetjes, Ellen