Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

19-5-2008 12:14:09
hoi!!

Wij trouwen juli 2009. Dat is dus nog een tijdje.
Ik wou eigenlijk beginnen aan het misboekje in deze zomervakantie. (teksten zoeken, ideeën opdoen,...) Dit omdat ik de maanden erna het heel druk zal hebben...
Raden jullie het af om zo vroeg te beginnen met het zoeken naar teksten en zo... Of zijn er nog onder jullie die lang vooraf begonnen zijn?

Alvast dank voor de raad
en aan iedereen beste met de voorbereidingen

Els
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 397

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik19-5-2008 13:25:03

Hey wij trouwen augustus 2009 en ben al vollop op zoek naar allerlei,want uiteindelijk kan je nu eventueel op (goedkope) beroepsmensen voor bv fotograaf ed.
Nu kan je dat allemaal in alle rust doen...

xx
Debby
8/8/2009

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik19-5-2008 13:38:29

Hey Els,

Wij trouwen 11 juli 2009 en wij gaan ook in de zomervakantie onze misboekjes maken aangezien ik volgend jaar aan mijn thesis moet werken.
We hebben al via de ceremoniemeester, de pastoor en de relatiedag al vele tips gekregen van teksten, zowel mooie verhalen als bijbelteksten. Ik hoor ook al constant naar liedjes om te zien welke in de mis gepast zijn. Dus ik vind het helemaal niet vreemd dat jullie daar nu ook al aan beginnen. Het goede eraan is dat als er iets zou mislopen dat je nog hopen tijd hebt om het recht te zetten en je hebt helemaal geen tijdsdruk zodat je genoeg tijd kunt nemen om de mooiste teksten te achterhalen.
Wat je mss wel moet doen is als je je teksten electronisch bijhoudt dat je het zeker op een usb stick zet of in je mail want op een jaar heb je meer kans dat je computer crasht dan op een paar maanden.

Heel veel plezier met het maken van jullie boekje!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Ellen
18-7-2009
 Meld misbruik22-5-2008 10:33:50

Ik was ook al op zoek naar mensen die pas volgend jaar in juli trouwen. :-) want ik was al in stilte aan het surfen op dit forum omdat ik dacht dat ik abnormaal vroeg bezig zou zijn met mijn trouw. Mijn 'verloofde' zei in het begin: we zorgen dat de datum, zaal, kerk en gemeente vast liggen en dan kunnen we het een paar maandjes laten rusten. Maar dat kan ik dus niet! Ik denk aan niets anders en vind het zalig om al dingen beginnen zoeken en ook om te lezen hoe anderen het doen.
Maar blijkbaar ben ik niet de enige!
Veel succes allemaal.

Groetjes, Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...