Nu Online
Momenteel zijn er 14 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier

  19-5-2008 12:00:26
hoi
zijn er hier nog bruidjes die een sluier gaan dragen. Zelf vind ik het wel iets hebben, maar wil er nie super veel geld aan uitgeven. Ik heb dus ook geen idee over hoeveel euro we spreken... Iemand wel??? Zou ook het liefste een lange sluier willen, dus niet zo een die tot op mijn schouders komt, maar eentje die tot op mijn poep komt ongeveer...
Wie kan mijn vraagje oplossen???

Groetjes
Dani 08/08/08

danielle
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1094


Sally
26-7-2008
 Meld misbruik19-5-2008 13:18:19

Hoi,

ik heb mij een sluier gekocht, hij is zo lang als mijn kleed (lang dus).
Ik was dat niet van plan, maar wist begot niet wat ik met mijn haar moest doen. Toen ik mijn kleed moest passen, begonnen we erover en de mevrouw van de winkel stelde voor om zo een sluier eens te passen. Ik zag dat eerst niet zitten, omdat ik dat eigenlijk wel ouderwets vond, maar eens ik hem op had was het plaatje compleet.
Hij begint wel midden mijn hoofd, niet vanboven want dat vind ik niet schoon.
Hij heeft 50 euro gekost en is echt prachtig.

Doen zou ik zeggen!!!!!

Groetjes,

Sally
26/07/08



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-5-2008 15:18:32

Hallo,

ik heb ook getwijfeld om een sluier te nemen. Ik heb er uiteindelijk toch één gedragen op mijn trouwdag en daar ben ik nog altijd blij om. Ik had er eentje van ongeveer de lengte die jij beschrijft. Ik kan je maar één ding aanraden, als je met een sluier in je hoofd zit moet je er zeker één dragen op je trouwdag. Het gaf mijn kleed echt iets extra en ik heb heel wat complimentjes gekregen. Je kan foto's zien op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

Groetjes,

Isabel



Ann
30-8-2008
 Meld misbruik20-5-2008 8:41:38

hey!

ik neem ook een sluier, omdat ik vind dat dat het echt af maakt
mijn sluier kost 65 euro dacht ik
ik zou het zeker in de winkel eens proberen en kijken wat het resultaat is

groetjes
Ann



Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik20-5-2008 9:07:27

hey,
Ik heb een sluier die je van achter moet steken(zo in het midden van je hoofd eigenlijk) Hij is uit 1 laag en komt tot mijn middel(dacht ik al ffkes niet meer op gehad) Ik heb hem zelf gemaakt en ziet er super uit!! Heb al compliment gekregen van mijn mama en zus, die wisten dat eerst niet ;) Hij heeft mij in totaal (tule, kam, roosjes voor op de kam) 7,95€ gekost. Anders zou ik hier in het Antwerpse tegen de 50€ kwijt zijn(of meer want dit was het goedkoopste bedrag) voor exact hetzelfde.

Groetjes!!
Kimberley
12/09/2008



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik20-5-2008 10:14:30

Ook ik heb een sluier. Maar ik ga de mijne enkel in de kerk naar achter steken. Voor de rest van de dag, berg ik hem op.
Maar ik moest het wel hebben, je bent maar een bruidje éénmaal in je leven (allez hopelijk hé).
x
Vi en Tony
07/06/08



Birgit
20-12-2008
 Meld misbruik27-6-2008 14:30:18

fiogf49gjkf0d
Hi Dani,

ik was het helemaal niet van plan, maar bij mijn kleed was normaal een soort pachmina in kant. deze heb ik laten omvormen tot een sluier. Misschien heb jij ook wel een stuk van je kleed over dat je tot sluier kan laten maken.

veel succes,

B


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...