Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

begijnhof lier 2 augustus?

  19-5-2008 11:16:10
dag medebruidjes!

Onlangs waren we bij onze pastoor (Jan Verheyen) voor onze ondertrouw en die wist ons te vertellen dat er voor en na ons nog 2 koppels trouwen op 2 augustus in de begijnhofkerk in lier. Wij trouwen om 13.30u, en er zou dus ook een koppel zijn om 11.30u en een om 15.00u. Nu vroeg ik mij zo maar eens af of die bruidjes hier toevallig ook op het forum vertoeven?

groetjes, vicky

dennis
2-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1682


N
1-7-2008
 Meld misbruik19-5-2008 11:29:00

Hallo Vicky,

Het is niet echt een antwoord op je vraag maar wij zoeken nog een kerk in Lier met een vlotte pastoor. Hoe is jullie ervaring met pastoor Verheyen?

Groeten.



dennis
2-8-2008
 Meld misbruik19-5-2008 12:09:05

Beste N.,

Jan Verheyen valt echt ontzettend goed mee! Hij is tevens de pastoor van de Heilig Kruis Kerk, de parochie waarin wij wonen.We hebben nu 2 keer een gesprek met hem gehad en hij is echt heel vlot, nog niet oud, man van de wereld... Misschien kan je eens naar een misviering die hij voorgaat gaan, dat geeft toch al een indruk. Wij zijn echt supercontent dat we hem hebben, het is echt een chanceke aangezien we gewoon de pastoor van onze parochie namen... Ik raad hem jullie dus zeker aan!

x

vicky



marian
1-8-2008
 Meld misbruik28-5-2008 0:04:39

hey Vicky,

Op de 2 niet maar wel op 01/08..van harte proficiat he ..



Debbie
29-8-2009
 Meld misbruik21-10-2008 12:35:37

Wij zijn op zoek naar een telefoonnummer van deze pastoor. Mijn zus is ook getrouwd in St Margareta in het begijnhof bij pastoor Jan Verheyen maar ze heeft geen contact gegevens meer.

Wij willen trouwen op 29/08/2009.

Alvast bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...